Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

Jimmy Angelakos vyruss at freemail.gr
Mon Jun 30 19:38:26 EEST 2008

Καινουργιάκης Γιώργος wrote:

> λίστες και δεν θα είναι σωστό. Οπότε λοιπόν θα κάνω κάποιες
> παρατηρήσεις γιατί εγώ δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο.

Εγώ μιλώ γαλλικά και παίζω πιάνο. Δε θεωρώ πως με κάνει λιγότερο
"μάγκα" ούτε μου αφαιρεί το δικαίωμα να πω αυτό που θεωρώ σωστό.

> 1. Η λέξη ανίκανος είναι βρισιά; Εγώ πάλι νόμιζα ότι είναι
> χαρακτηρισμός ικανοτήτων. Είναι δυνατόν να οι τύποι

Ναι, είναι σαφώς προσβλητικό να πεις κάποιον ανίκανο, ενώ μπορεί απλά
να είναι ανενημέρωτος. Ως χρήστες / φίλοι του ελεύθερου / ανοιχτού
λογισμικού είναι καθήκον μας να ενημερώνουμε τον κόσμο για αυτό. Πολλοί
επαγγελματίες πληροφορικής στην Ελλάδα δεν έχουν καμία επαφή με το
ελεύθερο λογισμικό. Αυτό δε σημαίνει πως είναι ανίκανοι ούτε σημαίνει
πως είναι λακέδες της Microsoft.

Ο Έλληνας παρεξηγείται εύκολα και πεισμώνει. Δεν έχουμε όρεξη μια μέρα
να μας "κλείσει την πόρτα" κάποιος όταν θα του ζητήσουμε υποστήριξη σε
F/OSS επειδή θα γενικεύσει πως οι χρήστες του έχουν κακή συμπεριφορά.

> 3. Αν εσείς λοιπόν καλοί μου φίλοι έχετε ένα pc με windows εγώ
> δεν έχω. Το καταλάβατε αυτό; Τρέχω στα net cafe για

Μη σπεύδεις σε συμπεράσματα. Χρησιμοποιώ αποκλειστικά ελεύθερο λογισμικό.

> Άντε να τελειώνει το θέμα γιατί αυτά τα spam είναι και ενοχλητικά
> στους μη εμπλεκόμενους. Πολύ απασχολήσαμε δύο λίστες με βλακείες...

Αν θεωρείς μια συζήτηση -που πιστεύω πως έχει ενδιαφέρον- spam και
βλακεία, δεν είναι απαραίτητο να συμμετέχεις. Δεν βλέπω κανένα λόγο
όμως να στρέψεις τον εκνευρισμό σου με τη συμπεριφορά του δημοσίου προς
τα μέλη της λίστας.

Μήτσος