Re: Απάντηση από το κτηματολόγιο ΑΕ!

Καινουργιάκης Γιώργος kaingeo at yahoo.gr
Mon Jun 30 19:19:40 EEST 2008

Christos Ricudis wrote:
> Καινουργιάκης Γιώργος wrote:
>
> H eygeneia ths apanthshs tous 8a eprepe na kanei esena na ntrepesai gia
> th barbarothta sou.

ανίκανοι; Κανονικά θα έπρεπε να
Ντροπή που δεν μπορεί να
ΣΑΣ !!!!!

Συμφωνώ, λίγη ευγένεια δεν έβλαψε ποτέ
κανέναν. Είναι θετικότατο ότι
(εδώ και κάποιον καιρό) πολλοί που τους
ζητάται να υποστηρίξουν F/OSS
ανταποκρίνονται. Δε χρειάζεται να βρίζουμε
τον κόσμο.

Μήτσος

Την πρώτη φορά δεν απάντησα γιατί είχα νευριάσει πάρα πολύ και
δεν θα ήθελα να χαρακτηρίσω κανέναν γιατί είμαστε σε δημόσιες
λίστες και δεν θα είναι σωστό. Οπότε λοιπόν θα κάνω κάποιες
παρατηρήσεις γιατί εγώ δεν μεγάλωσα με γαλλικά και πιάνο.

1. Η λέξη ανίκανος είναι βρισιά; Εγώ πάλι νόμιζα ότι είναι
χαρακτηρισμός ικανοτήτων. Είναι δυνατόν να οι τύποι να
ασχολούνται με το web design, να φτιάχνουν το site του
ΚΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ και να μην βλέπουν αν παίζει σε firefox? Δεν είναι
απλά ανίκανοι είναι ΤΡΟΜΕΡΑ ΑΝΙΚΑΝΟΙ!!!

2. Αν είχα καμιά 50 χιλιάδες ευρώ θα τους πήγαινα στα δικαστήρια
γιατί ΚΑΤΑΠΑΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΟΥ και θα βλέπατε πόσο καλά θα
έπαιζε σε firefox. Τα δικά μου λεφτά παίρνουν για να το φτιάξουν!

3. Αν εσείς λοιπόν καλοί μου φίλοι έχετε ένα pc με windows εγώ
δεν έχω. Το καταλάβατε αυτό; Τρέχω στα net cafe για
να κάνω δήλωση στην εφορία, δεν βλέπω βιντεάκια του σχολικού
δικτύου, δεν βλέπω βιντεάκια της ΕΡΤ, ενώ πληρώνω τα μαλιοκέφαλα
μου για πάρτη της, δεν δηλώνω τα χωράφια μου, και κάθε λίγο και
λιγάκι πάλι κάτι νέο υπάρχει για να μας σπάσει τα νεύρα.

4. Η βαρβαρότητα και ο σαδισμός λοιπόν μάλλον προέρχονται από
αυτούς και όχι από εμένα. Αυτοί απλά ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ
και ταλαιπωρούν ΕΜΕΝΑ!

5. Κάτι τέτοιες ευγενικές συμπεριφορές μας έχουν φτάσει
σ' αυτά τα χάλια να είμαστε τόσοι άνθρωποι και να μην έχουμε φωνή.
Είμαστε άξιοι της μοίρας μας! Καλά μας κάνουνε!

6. Και στην τελική ρε παιδιά εγώ "έβρισα" (και καλά) αυτούς,
εσάς τι σας κόφτει; Μήπως τους "έβρισα" χωρίς όνομα; και το
τηλέφωνο μου είχα δώσει! Έχω χάσει τόσο χρόνο τώρα και απολογούμαι
γιατί είπα ανίκανους τους ανίκανους.

Άντε να τελειώνει το θέμα γιατί αυτά τα spam είναι και ενοχλητικά
στους μη εμπλεκόμενους. Πολύ απασχολήσαμε δύο λίστες με βλακείες...

Καινουργιάκης Γιώργος

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr