Re: [Open-source] *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...

Nick Demou ndemou at gmail.com
Mon Jun 23 14:43:35 EEST 2008

2008/6/23 Theodoros G. Karounos <karounos at mail.ntua.gr>:
> Tο FACEBOOK διευκολύνει, σίγουρα θα πρέπει μας ενδιαφέρει η " Ελεύθερη
> Πρόσβαση στη Δημόσια Πληροφορία" να λειτουργήσει σε περιβάλλον ανοιχτό
> όπως αυτό που φτιάξαμε για το http://mathe.ellak.gr/ . Προφανώς όλες
> οι απόψεις είναι σεβαστές αλλά παράλληλα σεβαστή πρέπει να είναι η
> δυνατότητα επιλογής των μέσων διάδοσης της κάθε δράσης. Εγώ προτιμώ να
> μην είμαι απόλυτος στην αξιολόγηση των μέσων, όποιοι θεωρούν για
> προφανείς λόγους( δείτε το http://ub0.cc/k/59  ) μη αποδεκτό το
> FACEBOOK δεν το χρησιμοποιούν...

Κύριε Καρούνο έχετε απόλυτο δίκαιο ότι θα πρέπει να σεβόμαστε όλα τα
μέσα διάδοσης μιας δράσης. Είμαι σίγουρος όμως ότι όλοι οι
συμμετέχοντες σε αυτό το διάλογο τα σέβονται[1]. Κι εσείς όμως
οφείλεται να σεβαστείτε τους κανόνες λειτουργίας του κάθε μέσου
επικοινωνίας το οποίο επιλέγετε ελεύθερα για να έρθετε σε επαφή μαζί
μας. Στην προκειμένη περίπτωση επιλέξατε να μας στείλετε ένα
περιεκτικό και αναλυτικό μήνυμα σε μερικές mailing list. Με αυτό τον
τρόπο εμμέσως καλείτε τα μέλη της κάθε λίστας σε διάλογο μέσα στα
πλαίσια της λίστας. Δεν είναι κομψό στη συνέχεια να προσπαθείτε να
μεταφέρετε μέρος της επικοινωνίας σε ένα άλλο μέσο το οποίο έχει μη
αμελητέο barrier to entry ανεξάρτητα απο το πιο μέσο είναι το
καλύτερο[2].

Αυτή η ελαφριά έλλειψη "κοινωνικής αβρότητας" μαζί με το οξύμωρο της
εν μέρη κλειστής επικοινωνίας για την προώθηση της ανοικτής
επικοινωνίας είναι επαρκής συνδυασμός για να προβληματίσει τους
αποδέκτες των μηνυμάτων σας.