[Open-source] *****SPAM***** Re: Πνευματική ιδιοκτησία σε κείμενα με τα οποία εκφράζεται η άσκηση πολιτειακής αρμοδιότητας...

Haris Koutsouris harisk at epmhs.gr
Mon Jun 23 14:25:23 EEST 2008

On Mon 23 Jun 2008 12:52, Theodoros G. Karounos wrote:
> Tο FACEBOOK διευκολύνει, σίγουρα θα πρέπει μας ενδιαφέρει η " Ελεύθερη
> Πρόσβαση στη Δημόσια Πληροφορία" να λειτουργήσει σε περιβάλλον ανοιχτό
> όπως αυτό που φτιάξαμε για το http://mathe.ellak.gr/ .
Εδώ ακριβώς ξεκινάει το πρόβλημα γιατί πρόκειται για τον συνδυασμό
της "ΕΥΚΟΛΙΑΣ" με την "ΑΣΦΑΛΕΙΑ" σε μια ζυγαριά που ο καθένας έχει το
προσωπικό του σημείο ισορροπίας, ενώ οι κοινωνίες μας για την ώρα υστερούν
στην διαμόρφωση του κοινώς αποδεκτού. Κατά την γνώμη μου το Facebook
καταφέρνει να μεγεθύνει τα εν-γενεί προβλήματα του social networking, λες και
δεν είχε αρκετά ήδη.
> Προφανώς όλες
> οι απόψεις είναι σεβαστές αλλά παράλληλα σεβαστή πρέπει να είναι η
> δυνατότητα επιλογής των μέσων διάδοσης της κάθε δράσης. Εγώ προτιμώ να
> μην είμαι απόλυτος στην αξιολόγηση των μέσων, όποιοι θεωρούν για
> προφανείς λόγους( δείτε το http://ub0.cc/k/59  ) μη αποδεκτό το
> FACEBOOK δεν το χρησιμοποιούν...
Το site δεν κατάφερα να το δω, όταν δίνω το url με παραπέμπει στο login page
του facebook.
Δυστυχώς δεν συμφωνώ ακριβώς με την παραπάνω τοποθέτηση διότι απλά εάν
δεν "ανακαλύψεις/επιλέξεις" εσύ (ο καθένας από εμάς) το facebook είναι
εξαιρετικά πιθανό ότι θα σε "ανακαλύψει" αυτό. Σε εμένα συνέβη και εξάγω το
συμπέρασμα ότι δεν μπορώ απλά να το αγνοήσω επειδή δεν μου ταιριάζει. Δεν έχω
πρόθεση όμως να ξεκινήσω και flamewar με αυτό το email, απλά καταθέτω μια
άποψη - μέχρι εκεί.

Ευχαριστώ για την απάντηση

Χ. Κουτσούρης.