Συζητηση για τη συμφωνια MS στη Βουλη - Σχολιασμος - ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ.

Christos Ricudis ricudis at itc.auth.gr
Wed Jan 23 17:38:15 EET 2008

Theodore Lytras wrote:
> Στις Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008 16:03, ο/η Christos Ricudis έγραψε:

> [snip, snip]

> [snip,snip]

> (DISCLAIMER: Δεν κατηγορώ κανέναν, και ουδείς ένοχος μέχρις αποδείξεως).
>
> Μήπως περνά από το μυαλό κανενός το απίθανο ενδεχόμενο η κυρία Τάδε να έχει
> "κάποια" σχέση με την M$?
> Εμένα πάντως δε μου πέρασε από το μυαλό.

Η καθαρα προσωπικη μου αποψη και μονο ειναι οτι δε χρειαζεται να
βλεπουμε παντου θεωριες συνωμοσιας.

Η κ. Παπαριδου, εαν ηθελε, και απο τη θεση που βρισκοταν, θα μπορουσε
καλλιστα να αναφερει αρνητικα η απαξιωτικα σχολια για το ανοιχτο
λογισμικο, χωρις να της πει κανενας τιποτα απολυτως.

Το γεγονος οτι απεφυγε επιμελως να τοποθετηθει ουσιαστικα στο ερωτημα,
κατα τη γνωμη μου δειχνει οτι ενδεχομενως και να διακειται θετικα προς
το ανοιχτο λογισμικο, αλλα να μην μπορει να το υπερασπιστει δημοσιως τη
στιγμη που προφανεστατα υπερασπιζεται μια συμφωνα που ο συνδεσμος τον
οποιο εκπροσωπει θεωρει οτι εξυπηρετει τα συμφεροντα του.