Συζητηση για τη συμφωνια MS στη Βουλη - Σχολιασμος - ΜΕΡΟΣ ΔΕΥΤΕΡΟ.

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Jan 23 16:40:46 EET 2008

Στις Τετάρτη 23 Ιανουάριος 2008 16:03, ο/η Christos Ricudis έγραψε:
> Δευτερη παιρνει το λογο η κ. Παναγιωτα Παπαριδου, Αντιπροεδρος του
> Συνδεσμου Επιχειρησεων Πληροφορικης και Επικοινωνιων Ελλαδας. Χαιρετιζει
> τη συμφωνια, αναφερει ζητηματα πειρατειας λογισμικου,
[snip, snip]
> Μεταξυ πολλων αλλων ερωτησεων υπαρχει μια ερωτηση απο τον εισηγητη της
> μειοψηφιας, βουλευτη της αντιπολιτευσης, που ρωταει την κ. Παπαριδου για
> την αποψη της σχετικα με το αν το ανοιχτο λογισμικο βοηθα η βλαπτει την
> επιχειρηματικοτητα. Η κ. Παπαριδου απανταει οτι αυτο ειναι μια
> διαφορετικη συζητηση,
[snip,snip]
> ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ : Δεν εχω σχεδον κανενα. Στη μονη σχετικη ερωτηση, η κ.
> Παπαριδου απλα μου φαινεται οτι αποφευγει να τοποθετηθει σχετικα με τη
> σχεση ανοιχτου λογισμικου και επιχειρηματικοτητας, και εκθετει προφανως
> τις δικες της αποψεις σχετικα με τη δεσμευτικοτητα της συμφωνιας.

(DISCLAIMER: Δεν κατηγορώ κανέναν, και ουδείς ένοχος μέχρις αποδείξεως).

Μήπως περνά από το μυαλό κανενός το απίθανο ενδεχόμενο η κυρία Τάδε να έχει
"κάποια" σχέση με την M$?
Εμένα πάντως δε μου πέρασε από το μυαλό!
Αλλά εγώ είμαι μικρός και δε ξέρω πως γίνονται οι δουλειές στην πιάτσα...

Θοδωρής

--
"Beauty is transitory"
"Beauty survives"