syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Wed Jan 23 00:01:59 EET 2008

Την 22/1/2008, Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> έγραψε:

> Ρε Θοδωρή, πιστεύεις τις κοτσάνες που πετάει ο υφυπουργός;

Όχι απαραίτητα (το είπα ήδη), γι'αυτό και με καλύπτει η διαβεβαίωσή
σου οτι πρόκειται όντως για κοτσάνες. Άλλωστε επεσήμανα οτι δεν άκουσα
από την αρχή τη συνεδρίαση ούτε είδα τα πρακτικά, για να ξέρω τι
ακριβώς τους είπε ο Παναγιώτης.

> Σε παρακαλώ
> πήγαινε και διάβασε στο http://www.ffii.gr/ τις δέκα ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ που ο
> hellug θέτει προς την κυβέρνηση.

Το έχω διαβάσει ήδη, συμφωνώ και επικροτώ.

>     Ποιο είναι το πλήρες κείμενο της απάντησης της υπηρεσίας της ΕΕ
>     στην οποία εστάλη η συμφωνία για έγκριση;

Αν δεν απατώμαι, με βάση όσα άκουσα, πρέπει τελικά να το έδωσε στην επιτροπή...

> Έχουμε πολύ σοβαρές
> ενστάσεις, διατυπωμένες με μορφή πολύ σοβαρών ερωτήσεων, που χρήζουν
> πολύ σοβαρών απαντήσεων, τις οποίες δεν λάβαμε!

Ακριβώς έτσι είναι! Η συνεδρίαση όπως έγινε (τουλάχιστον η κύρια
συζήτηση, που την παρακολούθησα) ήταν τελείως για τα μάτια του κόσμου.

> Αλλά για λόγους πληρότητας να αναφέρουμε ότι ο Κρανιδιώτης είπε στη
> Βουλή ότι είμαστε αντίθετοι στη συμφωνία. Έτσι θυμάμαι, τουλάχιστον.

Αυτό είναι πολύ ευχάριστο, και εφόσον προκύπτει από τα πρακτικά πρέπει
να δημοσιοποιηθεί ενεργά σε συνδυασμό με τη φράση του υπουργού περί
αποριών, προκειμένου να φανεί το πως μας δουλεύουν οι κυβερνώντες
διαστρεβλώνοντας.

Θοδωρής