syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

nikos roussos nikos at hellug.gr
Wed Jan 23 00:19:00 EET 2008

On Tue, 22 Jan 2008 23:21:31 +0200
Antonis Christofides <anthony at itia.ntua.gr> wrote:

> [...]

Θοδωρή αυτό είναι το αποτέλεσμα που κατάλαβε υπουργός ή για να είμαι πιο
σαφής οι εντυπώσεις που ήθελε να περάσει προς τα έξω. αυτό δεν βαραίνει ούτε
τον παναγιώτη προσωπικά και προφανώς ούτε τον σύλλογο στον σύνολο του.

απεναντίας νομίζω είναι απ' αυτές φορές (πολλές 'η λίγες) που ο σύλλογος
κατάφερε να εκφράσει επάξια την κοινότητα ελληνική κοινότητα ελευθ.
λογισμικού και μάλιστα σε ένα τόσο κρίσιμο ζήτημα. προσωπικά νομίζω πως η
παρουσία του παναγιώτη στο κοινοβούλιο ως αντιπροέδρου του hellug ήταν θετική.

--
nikos roussos