syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Antonis Christofides anthony at itia.ntua.gr
Tue Jan 22 23:21:31 EET 2008

On Tuesday 22 January 2008 18:56:40 Theodore Lytras wrote:
> Είναι η φράση που ελέχθη στη βουλή οτι "οι χρήστες Linux εξέφρασαν
> απλώς απορίες", την οποία άκουσα στην τηλεόραση και ένοιωσα ηλίθιος.
> Είναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
>
> Πιστεύεις οτι η απλή διατύπωση "αποριών" αντί ενστάσεων, εκφράζει το
> γενικό αίσθημα της κοινότητας?

Ρε Θοδωρή, πιστεύεις τις κοτσάνες που πετάει ο υφυπουργός; Σε παρακαλώ
πήγαινε και διάβασε στο http://www.ffii.gr/ τις δέκα ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ που ο
hellug θέτει προς την κυβέρνηση. Ναι, μπορεί κάποιος να διαβάσει αυτό
το έγγραφο και μετά να πει ότι δεν έχουμε αντιρρήσεις, έχουμε απορίες.
Ε ναι λοιπόν, έχω απορίες. Και συγκεκριμένα:

    Ποιο είναι το πλήρες κείμενο της απάντησης της υπηρεσίας της ΕΕ
    στην οποία εστάλη η συμφωνία για έγκριση;

Φυσικά ο υφυπουργός θα μπορούσε να απαντήσει «ορίστε το πλήρες
κείμενο» και να μας το δώσει. Όμως, αντί να δώσει την απάντηση, και να
μας λύσει τις απορίες, αρκείται να μας πει ότι δεν έχουμε και καλά
ενστάσεις, έχουμε μόνο απορίες. Κουραφέξαλα! Έχουμε πολύ σοβαρές
ενστάσεις, διατυπωμένες με μορφή πολύ σοβαρών ερωτήσεων, που χρήζουν
πολύ σοβαρών απαντήσεων, τις οποίες δεν λάβαμε!

Αλλά για λόγους πληρότητας να αναφέρουμε ότι ο Κρανιδιώτης είπε στη
Βουλή ότι είμαστε αντίθετοι στη συμφωνία. Έτσι θυμάμαι, τουλάχιστον.