syzhthsh gia symfwnia MS sth voulh twra

Theodore Lytras thlytras at gmail.com
Tue Jan 22 18:56:40 EET 2008

Την 22/1/2008, Panagiotis Kranidiotis <kranidiotis at vatica.org> έγραψε:
> Επειδή είμαι αυτή την στιγμή σε χώρο εργασίας θα σου απαντήσω
> περιληπτικά ότι εγώ ο Παναγιώτης Κρανιδιώτης, αντιπρόεδρος του Hellug,
> κλήθηκα από την Ελληνική Βουλή, χωρίς να το γνωρίζω από πρίν (όπως θα
> καταλάβεις πιο μετά από κοινή απόφαση όλων των μελών της επιτροπής και
> με ένσταση των βουλευτών αν υπάρχει χρόνος απόκρισης των φορέων), στις
> 21:00 της Τετάρτης 16/01/08, ευρισκόμενος στην Νεάπολη Λακωνίας, για να
> παρευρεθώ στην Διαρκή Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων στις 09:00 της
> Πέμπτης 18/01/08. Με τα δεδομένα αυτά ξεκίνησα στις 03:00 της Πέμπτης
> [...]

Μάλιστα... Πολύ καλά τα λες από την πλευρά σου, και διευκρινίζω από
την αρχή οτι ούτε έχω τίποτα μαζί σου Παναγιώτη, ούτε μπορώ να κρίνω
τη στάση σου από τη στιγμή που βεβαίως δε ξέρω όλες τις λεπτομέρειες
ως προς το πως έφτασες εκεί.

Επιπλέον δεν έχω δει τα πρακτικά της συνεδρίασης για να ξέρω τι
ακριβώς τους είπες, και εξακολουθώ να αφήνω ανοιχτό το ενδεχόμενο ο
@#$^%%$& ο υπουργός να διαστρεβλώνει τη στάση σου ως εκπρόσωπος του
συλλόγου.

Ποιό όμως είναι το κυρίως θέμα? Η συμφωνία με τη Microsoft?

Μέχρι χθες ναι. Από σήμερα όμως είναι άλλο το θέμα, και θα σου πω ποιό είναι.

Είναι η φράση που ελέχθη στη βουλή οτι "οι χρήστες Linux εξέφρασαν
απλώς απορίες", την οποία άκουσα στην τηλεόραση και ένοιωσα ηλίθιος.
Είναι το ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.

Εγώ δε θα σε μπλέξω με διαδικαστικά του στυλ αν έγινε συζήτηση, αν
πάρθηκε επίσημη απόφαση, ή αν συμφωνούμε όλοι και διαφωνεί (π.χ.) ο
Ρικούδης. Θα σε ρωτήσω ένα απλό πράγμα:

Πιστεύεις οτι η απλή διατύπωση "αποριών" αντί ενστάσεων, εκφράζει το
γενικό αίσθημα της κοινότητας?

Και το αποτέλεσμα είναι οτι γίναμε ΡΕΖΙΛΙ ΤΩΝ ΣΚΥΛΙΩΝ (σε όσους
παρακολούθησαν τη συνεδρίαση, anyway). Κατ'αρχήν οι χρήστες linux
επειδή προς τα έξω <strong>φαινόμαστε να αντιδρούμε μεν, αλλά να μη
τολμούμε να πούμε κουβέντα όταν μας καλούνε στη βουλή</strong>.

Και διπλά ρεζιλι ο σύλλογος, που φαίνεται έτσι να μην μπορεί να
εκπροσωπήσει σοβαρά την κοινότητα (χωρίς να φταίει φυσικά μόνο ο
ίδιος, αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα).

Αν τώρα μου πεις οτι πιαστήκαμε κοροϊδα, μας ενημέρωσαν τελευταία
στιγμή, συνέβησαν διάφορα, κτλ, κτλ, τα δέχομαι όλα. Αλλάζει κάτι ως
προς το αποτέλεσμα? Εγώ πάντως άσχετα με το πως οδηγήθηκες στην
αίθουσα της βουλής, προσωπικά θα προτιμούσα να τα πετάξω όλα και να
μην παω παρά να δώσω τη δυνατότητα στον υπουργό να μας ρεζιλεύει έτσι.
Δε μπορώ να σε κρίνω όμως, ειλικρινά, γιατί δε ξέρω τις λεπτομέρειες.
Και ούτε θέλω, γιατί το αποτέλεσμα δεν αλλάζει.

Φιλικά,
Θοδωρής