Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

V13 v13 at v13.gr
Sun Jan 20 13:19:26 EET 2008

On Sunday 20 January 2008, Antonis Christofides wrote:
> [...]
> στο νομοσχέδιο Microsoft ευαισθητοποιεί, αν μη τι άλλο εμμέσως, τους
> φορείς και το κοινό για το Linux. Ο Κρανιδιώτης βρέθηκε να καταθέτει
> την άποψή του στη Βουλή, και πολλά δημοσιεύματα προκαλούν το
> ενδιαφέρον του κόσμου. Επομένως δεν μπορείς να πεις ότι αυτά δεν είναι
> δουλειά του συλλόγου ή δεν αφορούν το σύλλογο. Τώρα αν η βάση δεν
> επιθυμεί αυτού του είδους τη δράση, αυτό είναι άλλο θέμα. Όπως έχουμε
> ξαναπεί άλλη ήταν η κατάσταση όταν ιδρύθηκε ο Hellug και άλλη είναι
> σήμερα. Εμένα ως μέλους μού φαίνεται ωφέλιμη η επέκταση του συλλόγου

  Me th logiki ayti tha mporoysame na asxolithoyme me otidipote prokalei to
endiaferon toy kosmoy kai probalei to syllogo. Ean to blepeis san kinisi
probolis, tote OK.

  To na evesthitopoihseis kai na enimeroseis to kosmo einai ligo asxeto me to
sygkekrimeno thema. Ean oi energies aytes ginotan taktika kai oxi mono otan
yparxei kapoia 'antirisi', tote tha symfonoysa. Ayth th stigmi omos oi
energies aytes fainetai na exoyn na kanoyn perissotero me antiparathesi kai
ligotero me proothisi, opote kai katalabeneis giati egrapsa ayta poy egrapsa.

> Όπως ο σύλλογος κάθε μέρα παράγει ένα ενημερωμένο άτομο, επειδή του
> μοίρασε ένα CD ή τον φιλοξένησε στις συναντήσεις στο εργαστήριο ή
> επειδή τον ενημέρωσε μέσα από τις σελίδες και τις λίστες του, έτσι και
> παράγει ενίοτε και έναν ενημερωμένο πολιτικό, επειδή έγινε δημοσίευμα
> σε εφημερίδα ή επειδή ο αντιπρόεδρός του μίλησε στη Βουλή. Με κάτι
> τέτοια παγκοσμίως το Linux έφτασε μετά από 15 χρόνια να μπαίνει στο
> mainstream εκεί που ήταν περιθώριο. Τίποτε από αυτά δεν έγινε επειδή
> κάποιος περίμενε δράσεις που θα είχαν άμεσο, μετρήσιμο αποτέλεσμα.

  Den nomizo oti eipa na min moirazoyme CD h na min proothoyme to opensource h
to linux. H antirisi moy exei na kanei me to timing kai th sygkekrimeni
symfonia. Ean eixe protathei na kanoyme ola ayta mia opoiadipote allh mera h
koybenta ayth tha itan entelos diaforetiki.

<<V13>>