Paei sth Boylh me nomosxedio h symfwnia me th microsoft toy 2006

Γιώργος Κυλάφας gekylafas at gmail.com
Sun Jan 20 12:48:12 EET 2008

Την 20/1/2008, V13 <v13 at v13.gr> έγραψε:
> Ean to dimosio tha zhmeiothei h oxi ap oth sygkekrimeni apofasi einai ena thema to
> opoio mporei na endiaferei oloys mas alla den afora ton syllogo.

Ο σύλλογος, ως όργανο εκπροσώπησης μιας μερίδας Ελλήνων φορολογουμένων
των οποίων τα χρήματα διαχειρίζεται η (εκάστοτε) Κυβέρνηση και οι
οποίοι τυγχάνουν γνώστες του συγκεκριμένου θέματος, έχει κάθε
δικαίωμα, για να μην πω υποχρέωση, να ελέγξει την Κυβέρνηση και να
διαμαρτύρεται αν πιστεύει ότι θίγονται τα συμφέροντα των μελών του
(και όχι μόνο).

Αν δεν διαμαρτυρηθεί ο HELLUG για τη συμφωνία Κυβέρνησης/Μ$, ποιος θα
διαμαρτυρηθεί; Ο Σύνδεσμος Κρητών Νέου Ηρακλείου;

> Pera apo ayto, to oikonomiko thema einai synithos o lathos logos gia na stiriksei
> kapoios to anoixto logismiko.

H κριτική προς το νομοσχέδιο δεν περιορίζεται στο αυστηρά οικονομικό
θέμα. Για παράδειγμα, η επωδός σε κάθε παράγραφο της ανάλυσης της
συμφωνίας από FFII & HELLUG
(http://www.ffii.gr/ms-gov-agreement?action=AttachFile&do=get&target=analysis.pdf)
ήταν ότι αυτή "τοποθετεί τη Microsoft σε προνομιακή θέση σε σχέση με
τους ανταγωνιστές της", το οποίο  έχει γενικότερες προεκτάσεις από το
πόσο θα κοστίσει η συμφωνία στο Δημόσιο.

> To na diamartyromaste edo mesa h na moirazoyme filadia h na kanoyme opoiadipote
> alli antistoixi praksi, sth paroysa fasi apla mas kanei na pistevoyme oti den
> meiname apragoi, xoris na exei allaksei kati sto kosmo thn epomeni mera.

Καταρχάς, οι ενέργειες του συλλόγου δεν περιορίζονται σε αυτά που
αναφέρεις, όπως πολύ εύκολα μπορεί να δει κανείς στο
http://www.ffii.gr/ms-gov-agreement, με αποκορύφωμα την επιστολή προς
την Επιτροπή Οικονομικών Υποθέσεων της Βουλής. (Μπράβο στο σύλλογο, με
την ευκαιρία!)

Επίσης, ακόμη κι αν *τελικά* δεν "έχει αλλάξει κάτι στον κόσμο την
επόμενη μέρα", αυτό δεν σημαίνει κατ' εμέ ότι ο σύλλογος δεν οφείλει
να προσπαθήσει.

Τέλος, αν έχεις κάτι πιο αποτελεσματικό να αντιπροτείνεις, δεν πιστεύω
ότι θα αρνηθεί κανείς να το ακούσει. Κατά τη γνώμη μου, όμως, είναι
εξαιρετικά ΑΝαποτελεσματικό απλά να αποθαρρύνεις τις ενέργειες
αλλωνών, καταδικάζοντάς τες σε αποτυχία εκ των προτέρων.
Το λες και εσύ άλλωστε: "Doyleia toy syllogoy... [δεν είναι] na
diamartyretai se antithetes apofaseis, th stigmi poy den exoyme
katathesei oi idioi kapoia protasi".

--
Γιώργος