hellug: νέο site

Aggelos Orfanakos agorf at freemail.gr
Sat Nov 3 17:30:12 EET 2007

On Sat, 03 Nov 2007 17:11:58 +0200 Giannis Stoilis wrote:
> Ζήτησα να μου δώσεις αποδείξεις για μια άποψη που έχεις.
>
> Δύο φορές.

Όντως. Δεν είναι ότι το αποφεύγω or anything.

> Αντί αυτού, λες τι πιστεύεις απλά. Δέχομαι ότι πιστεύεις ό,τι
> πιστεύεις, αλλά δεν το εστερνίζομαι επειδή δεν μπορείς να το
> δικαιολογήσεις. Αν κάποια στιγμή θεωρήσεις ότι είσαι έτοιμος να
> παρουσιάσεις ένα παράδειγμα για να συνεχίσουμε την συζήτηση αυτή σε
> πρακτικό επίπεδο αντί για φιλοσοφικό, εδώ θα είμαι.

Σκοπός μου δεν ήταν ποτέ να *εστερνιστείς* αυτό που πιστεύω, αλλά να
εκφράσω τη γνώμη μου για την αντίδρασή σου την οποία βρήκα αδικαιολόγητα
επιθετική (η συζήτηση όντως άγγιξε πιο γενικά/φιλοσοφικά πλαίσια, αλλά
δεν ήταν αυτό που επιδίωκα).

Ευχαριστώ,
Άγγελος

--