Re: hellug: νέο site

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Sat Nov 3 17:11:58 EET 2007

On 11/2/07, Aggelos Orfanakos <agorf at freemail.gr> wrote:

> Όπως έχω πει ήδη, πολλές φορές ένας δημιουργός γνωρίζει τα άσχημα σημεία
> αυτού που δημιούργησε ή έστω τι σηκώνει βελτίωση. Θεωρείς ότι τη
> βελτίωση θα την κάνει αν του λένε 100 άτομα "τέλειο" και κανείς "δε μου
> αρέσει"; Εγώ προτιμώ κάποιον που θα βγει και θα πει απλά "δε μου αρέσει"
> από κάποιον που δε θα το πει γιατί δε γνωρίζει να προτείνει κάτι
> εναλλακτικό (ή βαριέται ή ...). Ίσως απλά το βλέπω διαφορετικά· εγώ από
> το τίποτα, προτιμώ τουλάχιστον να μπορεί να ακουστεί ένα "μου αρέσει" ή
> ένα "δε μου αρέσει".

Ζήτησα να μου δώσεις αποδείξεις για μια άποψη που έχεις.

Δύο φορές.

Αντί αυτού, λες τι πιστεύεις απλά. Δέχομαι ότι πιστεύεις ό,τι
πιστεύεις, αλλά δεν το εστερνίζομαι επειδή δεν μπορείς να το
δικαιολογήσεις. Αν κάποια στιγμή θεωρήσεις ότι είσαι έτοιμος να
παρουσιάσεις ένα παράδειγμα για να συνεχίσουμε την συζήτηση αυτή σε
πρακτικό επίπεδο αντί για φιλοσοφικό, εδώ θα είμαι.

Φιλικά
- Γιάννης