hellug: νέο site

Aggelos Orfanakos agorf at freemail.gr
Fri Nov 2 18:36:16 EET 2007

On Fri, 02 Nov 2007 15:11:59 +0200 Giannis Stoilis wrote:
> Αν η απάντησή μου ήταν σκληρή, δεν σημαίνει αυτό ότι έχω διάθεση για
> καβγά, ούτε ότι έχω διαγράψει το άτομο αυτό. Ήθελα να γράψω μια
> περιεκτική και συγκεκριμένη απάντηση.
>
> Σε κάθε περίπτωση, συγνώμη, θα κοιτάξω στο μέλλον να είμαι πιο ήπιος,
> αν γίνεται.

Thanks.

> Δεκτό, αλλά το μήνυμα που τα ξεκίνησε όλα αυτά δεν αναφερόταν σε
> αναγνωσιμότητα, ούτε λειτουργικότητα. Αναφερόταν ότι το site δεν είναι
> όμορφο.

Για μένα και αυτό είναι θεμιτό. Θεωρώ συμβολή το γεγονός ότι κάποιος
κάνει τον κόπο να σχολιάσει (feedback), ακόμα και αν λέει απλά αν του
αρέσει ή όχι.

> Μπορείς να μου δώσεις ένα παράδειγμα που να μην περιλαμβάνει τέχνη και
> να αρμόζει η έννοια της κριτικής χωρίς εναλλακτική;

Όπως έχω πει ήδη, πολλές φορές ένας δημιουργός γνωρίζει τα άσχημα σημεία
αυτού που δημιούργησε ή έστω τι σηκώνει βελτίωση. Θεωρείς ότι τη
βελτίωση θα την κάνει αν του λένε 100 άτομα "τέλειο" και κανείς "δε μου
αρέσει"; Εγώ προτιμώ κάποιον που θα βγει και θα πει απλά "δε μου αρέσει"
από κάποιον που δε θα το πει γιατί δε γνωρίζει να προτείνει κάτι
εναλλακτικό (ή βαριέται ή ...). Ίσως απλά το βλέπω διαφορετικά· εγώ από
το τίποτα, προτιμώ τουλάχιστον να μπορεί να ακουστεί ένα "μου αρέσει" ή
ένα "δε μου αρέσει".

> [...]
> σε συζητήσεις που περιλαμβάνουν και επιχειρήματα.
>
> Θεωρείς ότι μπορούμε να συνεννοηθούμε εδώ μέσα εκφράζοντας απόψεις
> χωρίς επιχειρήματα και εκφράζοντας γνώμες χωρίς εναλλακτική;
>
> Αν ναι, τότε σου προτείνω να ρίξεις μια ματιά σε οποιαδήποτε συζήτηση
> έχει γίνει ποτέ κατά την όλη σύγχρονη ιστορία του συλλόγου. Αν μπορείς
> να μου δώσεις ένα μόνο αντίστοιχο παράδειγμα από οποιαδήποτε συνομιλία
> ή συζήτηση έγινε ποτέ για οποιοδήποτε θέμα και κατέληξε κάπου και
> παράχθηκε κάτι χρήσιμο και καλό, θα αναθεωρήσω τις απόψεις μου και θα
> την λέω λιγότερο σε όποιον εκφράζει άγονες απόψεις.

Προφανώς προτιμώ, εκτός από τη γνώμη κάποιου, και
παρατηρήσεις/προτάσεις/εναλλακτικές. Όλοι νομίζω το προτιμούν. Αυτό που
λέω είναι ότι δεν είναι δα και ΤΟΣΟ κακό άμα κάποιος λέει "κοίτα, αυτό
δε μου αρέσει" και δε λέει πώς να γίνει όμορφο. Τουλάχιστον δε
δικαιολογεί τέτοια αντίδραση, ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει κακή
πρόθεση (ένα απλό "αν θες εκτός από τη γνώμη σου πες μας και _πώς_
νομίζεις ότι μπορεί να βελτιωθεί" νομίζω ότι θα ήταν αρκετά καλό). Όχι
με τη μία full επίθεση δηλαδή.

Thanks,
Άγγελος

Υ.Γ. Σε όσα έκανα snip συμφωνώ πάνω-κάτω.

--
Aggelos Orfanakos, http://agorf.gr/