Re: hellug: νέο site

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Fri Nov 2 13:52:20 EET 2007

On 11/2/07, Aggelos Orfanakos <agorf at freemail.gr> wrote:
> Αν δε κάνω λάθος έκανε μερικές προτάσεις (μπορεί όχι ως προς την
> εμφάνιση, αλλά ως προς τη δομή). Επομένως το "άγονη" κριτική είναι λίγο
> τραβηγμένο.

Από ότι βλέπω εγώ, αν κοιτάζουμε το ίδιο μήνυμα, αναφέρεται ότι
σχεδιαστικά το site δεν είναι καλό και μετά εκφράζει την άποψη ότι
πρέπει να μεταφερθεί ένα link.

Από ότι καταλαβαίνω δηλαδή, το παραπάνω είναι, σύμφωνα με εσένα,
προτάσεις(πληθυντικός) που αφορούν την δομή του site και ως εκ τούτου
ο χαρακτηρισμός μου του mail μου εκείνου ως άγονο, παρατραβηγμένος.
Μάλιστα.

Παρατηρώ ότι τελικά διαφωνούμε σε ποιο βασικά πράγματα, όπως για
παράδειγμα τι είναι ο ενικός και ο πληθυντικός και πως
χρησιμοποιούνται στην έκφραση. Νομίζω ότι πρέπει να τα λύσουμε πριν
προχωρήσουμε, γιατί αλλιώς θα είναι δύσκολο να καταλήξουμε κάπου.

Η λανθασμένη και ασαφής χρήση του πληθυντικού από εσένα εδώ αφήνει την
αίσθηση σε τρίτους ότι ο Ατματζίδης Παναγιώτης πρότεινε πολλά πράγματα
και εγώ τον αποπήρα άδικα. Δεν θεωρώ ότι η έκφρασή σου έγινε επίτηδες,
αλλά καλό θα είναι να τα ξεκαθαρίζουμε αυτά. Ο Ατματζίδης Παναγιώτης
πρότεινε ένα και μόνο ένα πράγμα.

Το δεύτερο πράγμα που διαφωνούμε, αφορά την έννοια της δομής.
Μεταφορά ενός link από ένα section προς ένα άλλο section δεν αποτελούν
πρόταση για αλλαγής της δομής, αποτελούν μια πρόταση για απλή αλλαγή.
Αλλαγή της δομής θα ήταν αλλαγή ή η μετακόμιση ενός section, για
παράδειγμα.

Οποιαδήποτε πρόταση είναι καλοδεχούμενη, αλλά καλό θα είναι να τις κατατάσουμε
ανάλογα με την σημασία τους. Ο Ατματζίδης Παναγιώτης βρήκε ένα link
που θεωρεί ότι καλό θα είναι να αλλάξει θέση. Αυτό είναι όλο, τίποτα
παραπάνω, τίποτα παρακάτω.

> Συμφωνώ, αν και για όλα τα πράγματα υπάρχει κάποιο αισθητικό "standard"
> το οποίο μπορεί κάτι να πληροί ή να μη πληροί. Φαντάζομαι ότι οι
> περισσότεροι από εμάς, π.χ., θα συμφωνούσαμε ότι οι περισσότερες σελίδες
> μελών του MySpace είναι για τα μπάζα;

Δεν νομίζω ότι υπάρχει αισθητικό standard αλλά ίσως και να υπάρχει και
να μην το γνωρίζω. Το δέχομαι. Μπορείς να μου πεις σε παρακαλώ που
είναι καταγραγραμμένο αυτό το standard και ποιοι το κρίνουν ως
standard, ώστε να φροντίσω να το εφαρμόζω στο μέλλον;

Αν δεν το βρίσκεις εύκαιρο τώρα, πες μου, έστω συνοπτικά, σε ποια
σημεία το site αυτό παραβιάζει πάνω κάτω τα εικαστικά standard που
αναφέρεις.

> Δε καταλαβαίνω γιατί μία γνώμη για την αισθητική του site πρέπει
> απαραίτητα να συνοδεύεται από "τις λύσεις"; Μπορεί κάποιου να μη του
> αρέσει το παρόν style, αλλά να μην έχει ιδέες για κάτι καλύτερο. Τόσο
> κακό είναι αυτό; Θέλω να πω, αν κάποιος δεν έχει κάτι καλύτερο
> εναλλακτικό, απαγορεύεται να λέει τη γνώμη του για το παρόν "κακό"; Με
> ενδιαφέρει να μου απαντήσετε για να ξέρω.

Για μένα είναι κακό το να εκφράζω αρνητική κριτική χωρίς εναλλακτικές
προτάσεις, επειδή το αποτέλεσμα μόνο κακό μπορεί να είναι, όπως το
βλέπω. Αν δεν έχω κάτι καλό να πω ή αν δεν έχω κάτι να καλύτερο
προτείνω αντί του κακού, τότε σιωπώ, επειδή γνωρίζω ότι ό,τι και να
πω, δεν μπορεί να έχει κανένα καλό αποτέλεσμα.

Διαφωνείς σε αυτό; Αν ναι, θα ήθελα να μάθω ποιο πιστεύεις είναι θα
μπορούσε να είναι, έστω και θεωρητικά, το θετικό αποτέλεσμα που μπορεί
να προκύψει από οποιαδήποτε κριτική για οτιδήποτε, που δεν προτείνει
εναλλακτική πρόταση.

Φιλικά
- Γιάννης