hellug: νέο site

Aggelos Orfanakos agorf at freemail.gr
Fri Nov 2 10:04:21 EET 2007

On Thu, 01 Nov 2007 22:58:17 +0200 Giannis Stoilis wrote:
> Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι η άγονη κριτική είναι ακόμη χειρότερη
> από οτιδήποτε, ακόμα και από ένα κακοσχεδιασμένο site. Οτιδήποτε και
> να δημιουργηθεί, είτε αυτό είναι site, είτε νεροχύτης, πάντα θα
> υπάρχει κάποιος που θα μπορεί να πει "αυτό δεν είναι καλό".

Αν δε κάνω λάθος έκανε μερικές προτάσεις (μπορεί όχι ως προς την
εμφάνιση, αλλά ως προς τη δομή). Επομένως το "άγονη" κριτική είναι λίγο
τραβηγμένο.

> Δεκτόν. Εφόσον είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι θα το βρίσκω πάντα λογικό
> να έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις για οτιδήποτε, ειδικά αν το
> οτιδήποτε είναι θέμα γούστου.

Συμφωνώ, αν και για όλα τα πράγματα υπάρχει κάποιο αισθητικό "standard"
το οποίο μπορεί κάτι να πληροί ή να μη πληροί. Φαντάζομαι ότι οι
περισσότεροι από εμάς, π.χ., θα συμφωνούσαμε ότι οι περισσότερες σελίδες
μελών του MySpace είναι για τα μπάζα;

> Απο εκεί και πέρα όμως, άλλο να πεις ότι "αν" το έκανες εσύ θα το
> έκανες με τον τάδε τρόπο και άλλο το να πεις απλά ότι το τάδε είναι
> απλά κακό.
>
> Το να κριτικάρει ο ποιοσδήποτε είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο.
> Χωρίς προτάσεις και καλύτερες ιδέες, όλοι μας μπορούμε να κρίνουμε ως
> κακό οτιδήποτε. Και αυτό είναι από μόνο του κακό.

Δε καταλαβαίνω γιατί μία γνώμη για την αισθητική του site πρέπει
απαραίτητα να συνοδεύεται από "τις λύσεις"; Μπορεί κάποιου να μη του
αρέσει το παρόν style, αλλά να μην έχει ιδέες για κάτι καλύτερο. Τόσο
κακό είναι αυτό; Θέλω να πω, αν κάποιος δεν έχει κάτι καλύτερο
εναλλακτικό, απαγορεύεται να λέει τη γνώμη του για το παρόν "κακό"; Με
ενδιαφέρει να μου απαντήσετε για να ξέρω.

Για να προλάβω, λοιπόν, και εγώ όσους πάνε να πουν ότι κάνω το δικηγόρο
του atma, το παρόν email το στέλνω μόνο και μόνο διότι κρίνω ότι θα
μπορούσα κάλλιστα να είμαι εγώ στη θέση του: δε μου αρέσει ιδιαίτερα το
site, αλλά δεν έχω το χρόνο ούτε τις πολλές ιδέες να προτείνω κάτι
καλύτερο -- παρόλα αυτά πιστεύω ότι έχει νόημα να πω τη γνώμη μου για να
γνωρίζουν οι δημιουργοί ότι δε βρίσκουν το site υπέροχο όλοι και να
κάνουν τις όποιες αλλαγές νομίζουν, ΑΝ έχουν κάποιες στο μυαλό τους (αν
δεν έχουν δε χάθηκε και ο κόσμος).

Συνήθως όταν φτιάχνεις κάτι, όπως ένα site, και φτάνεις σε ένα σημείο,
δε σημαίνει ότι απαραίτητα είναι το τελικό. Κρίνοντας από μένα, πάντα
έχεις στο μυαλό σου αλλαγές που θα ήθελες να κάνεις και δεν έχεις κάνει
ακόμα (επομένως δε χρειάζεται η εικαστική επιφοίτηση που αναφέρεις).

*Φιλικά*,
Άγγελος

--
Aggelos Orfanakos, http://agorf.gr/