Re: hellug: νέο site

Giannis Stoilis giannis at stoilis.gr
Thu Nov 1 22:58:17 EET 2007

On 11/1/07, Panagiotis Atmatzidis <p.atmatzidis at gmail.com> wrote:
> Δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου, αλλά εμένα το design μου
> φαίνεται κακό. Τόσο στην επιλογή των χρωμάτων όσο και στην οπτική δομή
> (theme) που έχει. Δεν ξέρω αν έχει σημασία για εσάς, αλλά μου φαίνεται
> λίγο "άκυρο" να μην έχει ένα *όμορφο* design ένα website που
> ασχολείται με ένα λειτουργικό σύστημα και κατά συνέπεια έχει άμεση
> σχέση με τους υπολογιστές, την τεχνολογία και το διαδίκτυο.

Εγώ πάλι είμαι της άποψης ότι η άγονη κριτική είναι ακόμη χειρότερη
από οτιδήποτε, ακόμα και από ένα κακοσχεδιασμένο site. Οτιδήποτε και
να δημιουργηθεί, είτε αυτό είναι site, είτε νεροχύτης, πάντα θα
υπάρχει κάποιος που θα μπορεί να πει "αυτό δεν είναι καλό".

Δεκτόν. Εφόσον είμαστε διαφορετικοί άνθρωποι θα το βρίσκω πάντα λογικό
να έχουμε διαφορετικές αντιλήψεις για οτιδήποτε, ειδικά αν το
οτιδήποτε είναι θέμα γούστου.

Απο εκεί και πέρα όμως, άλλο να πεις ότι "αν" το έκανες εσύ θα το
έκανες με τον τάδε τρόπο και άλλο το να πεις απλά ότι το τάδε είναι
απλά κακό.

Το να κριτικάρει ο ποιοσδήποτε είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο.
Χωρίς προτάσεις και καλύτερες ιδέες, όλοι μας μπορούμε να κρίνουμε ως
κακό οτιδήποτε. Και αυτό είναι από μόνο του κακό.

Αν έχεις συγκεκριμένες προτάσεις να κάνεις προς αλλαγή, τότε πες τις
σε αυτούς που έκαναν την δουλειά που εσύ δεν έκανες, και αν συμφωνούν,
τότε θα έχεις βοηθήσει ένα project να γίνει καλύτερο, παρόλο που δεν
βοήθησες καθόλου στη δημιουργία του.

Αν κριτικάρεις κάτι χωρίς να προτείνεις κάτι καλύτερο, απλά
κριτικάρεις και είτε θα σε αγνοήσει ο κόσμος, είτε θα ξεκινήσει άλλος
ένας ατέρμονος βρόγχος με καβγάδες. Τίποτα από τα δύο δεν τα βρίσκω
χρήσιμο. Εσύ σε τι από τα δύο αποσκοπείς; Περιμένεις απλά να πεις ότι
το site είναι κακό και αυτόμα ο Νίκος και όποιος άλλος βοήθησε να
γίνει το site να ταρακουνηθούν και να τους έρθει μια εικαστική
επιφοίτηση;

- Γιάννης

ΥΓ: Συνήθως η επόμενη απάντηση σε τα παραπάνω είναι "μα εγώ δεν είχα
κακό σκοπό, εγώ για απλά την γνώμη μου είπα, δεν επιτρέπεται να λέω
την γνώμη μου; εγώ για το καλό σας/μας το λέω κλπ". Για να δούμε αν θα
με κριτικάρεις(χωρίς προτάσεις βελτίωσης), αν θα σιωπήσεις(γιατί ίσως
να βρίσκεις ότι δεν σε παίρνει) ή αν θα κάτσεις να φτιάξεις ένα νέο
προτεινόμενο template για το site.