[Thelug] Πληροφορίες & πρόγραμμα PPC/T @ Biennale

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Sun Jul 15 18:41:19 EEST 2007

Christos Ricudis wrote:
> Kwsta,
>
> Ouk oliges fores sou exw pei na boutas th glwssa sto myalo sou prin
> milhseis. Yparxei logos gi ayto.

Ακριβώς επειδή δεν είμαι εγώ ο ειδικός σε θέματα κοινωνικού
περιεχομένου, χρησιμοποίησα μια ήδη υπάρχουσα έκφραση από κάποιον άλλο
πιο ειδικό που εκπροσωπεί στο μέγιστο βαθμό το project και έχει συντάξει
στο *επίσημο φυλλάδιο του project* και στο *επίσημο site του project:
http://www.ppc-t.gr*

/Fifteen years after their rehabilitation the residents of the community
still live under conditions of degradation, ghettoization and exception.

The above description demonstrates that PPCT/Farkadona has the intention
to fight against social degradation, isolation and ghettoization and
reduce unemployment through a series of cultural practices./

Θεώρησα λοιπόν ας πουμε "μη - παράπτωμα" να αναπαραγάγω την επίμαχη
έκφραση για την περίπτωση της Θεσσαλονίκης θεωρώντας πως όσοι έχουν
ενδιαφερθεί και έχουν διαβάσει περι τίνος πρόκειται το project και
ξέρουν οτι *πράγματι* όλοι έχουν καλές προθέσεις σε αυτό και πως απλώς
οι εκφράσεις περιγράφουν καταστάσεις τις οποίες όμως με κανένα τρόπο δε
θέλουν να χαρακτηρίσουν αρνητικά.

Πως να το πω αλλιώς... έχω ξεμείνει πλεον από επιχειρήματα...