Θέμα: Re: Δραστηριότητα - fixing old PC's

Athanasiadis- Kritikou athang2 at yahoo.com
Mon Jul 9 15:33:18 EEST 2007

Καλησπέρα Κώστα και σε όλους τους υπόλοιπους,

νομίζω ότι λίγο μας αδικεί ο χαρακτηρισμός όσον αφορά
το ΠΑΜΑΚ για το οποίο μπορώ να μιλήσω...
διοργανώσαμε και υποδεχθήκαμε οποιοδήποτε event έγινε
σε σχέση με το opensource, εδώ και αρκετά χρόνια...
έχουμε παράγει αρκετό υλικό και γνώση συνεισφέροντας
και δουλεύοντας με το ανοιχτό λογισμικό εδώ και αρκετά
επίσης χρόνια... επίσης το ΠΑΜΑΚ φιλοξένησε τη hellug
σε κάποιες infosystem...
εγώ μπορώ να μιλάω από το 2002 και μετά που είμαι στο
ΠΑΜΑΚ ένα από τα ενεργά μέλη της opensource κοινότητας
και μάλιστα έχουμε στήσει site για αυτή την κοινότητα
επίσης αρκετά χρόνια τώρα (και μάλιστα ενεργό και όχι
αδρανές όπως άλλα πολλά... το opensource.uom.gr και με
mailing list)

Σε μία συνάντηση μου που είχα σήμερα με τον καθηγητή
και από τους πλέον ενεργούς υποστηρικτές του αν.λογ.
κ. Μαργαρίτη είχα μία μικρή συζήτηση για το τι
μπορούμε να κάνουμε θέτοντας αυτούς τους
προβληματισμούς του Κώστα που σε μεγάλο βαθμό είναι
σωστοί.
Μου είπε ότι διαθέτει το εργαστήριο που είναι
υπεύθυνος στο 5ο όροφο για κάποια ώρα και μέρα της
εβδομάδος για την κοινότητα αν.λογ.Θεσ/νίκης και
μάλιστα μου είπε να κάνει ο Κώστας μία αφισούλα με το
σήμα της hellug (παράρτημα thelug) να το βάλουμε απο
έξω απο το εργαστήριο και να αναγράφεται η μέρα και
ώρα της εβδομάδος που μπορούμε να το χρησιμοποιούμε.
Μάλιστα μου είπε ότι θα μας διαθέσει και μερικά παλιά
pc για πειράματα και δοκιμές...

το mail του είναι kmarg at uom.gr και νομίζω ότι εάν
συμφωνήσουμε σε κάποιες κινήσεις Κώστα να του στείλεις
ένα mail ή εάν θέλεις το κάνω εγώ αλλά να δείξουμε ότι
είμαστε αυτοί οι 10 ή 20 και έχουμε κατασταλάξει σε
κάποια πράγματα ...

Το είχα πεί και παλαιότερα και θα το ξαναπώ...
νομίζω ότι το Σεπτέμβριο πρέπει να κανονίσουμε μία
ημέρα και ώρα να βρεθούμε σε μία αίθουσα εδώ στο ΠΑΜΑΚ
όλοι από τη Θεσ/νίκη (θα κλείσω την αίθουσα εγώ...)
και εκεί να κάτσουμε και να δούμε τι θέλουμε και τι
μπορούμε να κάνουμε...

Αναμένω τις προτάσεις σας (όχι μόνο του Κώστα...)

Αθανασιάδης Π. Γιάννης
ΠΑΜΑΚ

--- Boukouvalas Kostas <quantis at hellug.gr> έγραψε:

> O/H ndemou at gmail.com έγραψε:
> σοβαρή ένδειξη ότι
> δουλειά και η
> περισσότερα?
> >
> [Σας το κάνω Cc: - θεωρώ σημαντικό να το διαβάσετε]
>
> Οχι αγαπητέ μου άνθρωπε, δεν υποδεικνύω κάποιον
> συγκεκριμένο ή καμια
> συγκεκριμένη ομάδα ατόμων, απλά αναρωτιέμαι πως σε
> ένα νομό του
> 1.084.001 κατοίκων, είναι δυνατόν να ασχολούνται 10
> μόλις άνθρωποι με
> τον εθελοντισμό που αφορά τους ηλεκτρονικούς
> υπολογιστές και βια-βια
> αυτοί οι 10 να γίνονται 20 την περίοδο της
> [...]

Χρησιμοποιείτε Yahoo!;
Βαρεθήκατε τα ενοχλητικά μηνύματα (spam); Το Yahoo! Mail
διαθέτει την καλύτερη δυνατή προστασία κατά των ενοχλητικών
μηνυμάτων http://login.yahoo.com/config/mail?.intl=gr