Θέμα: Re: Δραστηριότητα - fixing old PC's

Kostas Boukouvalas quantis at hellug.gr
Mon Jul 9 18:40:58 EEST 2007

Athanasiadis- Kritikou wrote:
> Καλησπέρα Κώστα και σε όλους τους υπόλοιπους,
>
> νομίζω ότι λίγο μας αδικεί ο χαρακτηρισμός όσον αφορά
> το ΠΑΜΑΚ για το οποίο μπορώ να μιλήσω...

Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση / κατανόηση / ανάδραση. Όσο για τον
χαρακτηρισμό των πανεπιστημίων της Θεσσαλονίκης, εκφράζω μια προσωπική
άποψη για τη γενικότερη κατάσταση τους και όχι ως προς την συμμετοχή /
υποστήριξη σε linux / free software / open source έργα / εκθέσεις κλπ.

Άλλωστε και στα δυο μολις πρόσφατα είχαμε πλειάδα σχετικών εκδηλώσεων. Η
οργή μου κατευθύνεται προς άλλες καταστάσεις που δεν αφορούν μια λίστα
τεχνολογικού ενδιαφέροντος. Πάντως προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

ναι, το ΠΑΜΑΚ έχει βοηθήσει το HELLUG, και ευχαριστούμε γι' αυτό,
όπως και στο ΑΠΘ τελευταία έχει αρχίσει να υπάρχει κινητικότητα

Ιδιαίτερα για το θέμα της αίθουσας θα κάνω ο,τι περνά από το δικό μου
χέρι αλλά μόνος δεν είμαι σε θέση να φέρω εις πέρας πιστεύω τα πάντα.

Ευχαριστώ και ζητώ συγγνώμη για τους χαρακτηρισμούς