Re: Δραστηριότητα - fixing old PC's

ndemou at gmail.com ndemou at gmail.com
Tue Jul 3 18:36:05 EEST 2007

ΟΚ Κώστα, καταλαβαίνω την απογοήτευση σου. Ναι, τα πράγματα είναι
άσχημα. Δυστηχώς δεν ξέρω κανέναν εύκολο τρόπο να γίνουν σοβαρά
καλύτερα και γι' αυτό προσωπικά συμβιβάζομε με την κατάσταση
προσφέροντας τα λίγα που μπορώ και περιμένοντας για μια ευκαιρία για
κάτι καλύτερο στο μέλλον.

Όντως είμαστε λίγοι: Εκτός του χώρου των ελληνικών λιστών έχω
συναντήσει εδώ στην Αθήνα μόλις τρεις ανθρώπους που ενδιαφερόντουσαν
για το Linux μέσα σε *15* χρόνια!. Και πρέπει να σημειώσω ότι είμαι
κάθε άλλο παρά ερημίτης. Με 10 άτομα όπως λες και συ στην Θεσσαλονίκη
δύσκολα θα αποκτήσετε το δικό σας χώρο. Από ότι αναφέρεις ακόμα και
στην Αθήνα με πολύ μεγαλύτερο πληθυσμό το διαμέρισμα τελικά είναι μια
ευγενική δωρεά ενός ανθρώπου -του  Richard. Αυτό είναι *απίστευτη*
τύχη για το σύλλογο και *απίστευτη* γενναιοδωρία από πλευράς του
Richard. Δεν παραχωρεί κανείς ένα διαμέρισμα "έτσι απλά".

Εν πάση περιπτώσει ο λόγος που σου έγραψα ήταν για να σου δείξω πως
προφανώς αθελά σου αφήνεις την πίκρα σου για την κατάσταση που
επικρατεί να πικραίνει και εμάς που μπορούμε να κάνουμε μόνο αυτές τις
ελάχιστες προσφορές.

Νίκος Δήμου