RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Tue May 15 09:04:21 EEST 2007

Μια ζωή είμαστε οι ίδιοι ;-)

Λοιπόν παιδιά ξεκίνησα την δικτυακή μου περιπέτεια το 1985 από ένα bbs. Δεν
θυμάμαι πότέ μπήκα στο fidonet. Εάν θυμάμαι καλά ήμουν το 6o node. Από τότε
έχω αλλάξει πολλά σπίτια όμως δεν έχω αλλάξει ποτέ το
http://www.disabled.gr/ ;-)

Δεν σκέφτηκα να επικοινωνήσω με κανένα διοικητικό συμβούλιο γιατί δεν είναι
του τύπου μου. Είμαι χομπίστας και σε μεγάλο βαθμό κάνω την πλάκα μου.

Μπορεί η Autonomia EXPO http://www.autonomiaexpo.org/ να φαίνεται σοβαρή και
να φαίνεται πως έχει επιχειρήσεις όταν όμως έρθετε στην Autonomia EXPO θα
διαπιστώσετε πως πολλοί κάνουν δουλειές εκτός από εμένα. Εγώ προσωπικά και
εκεί είμαι χομπίστας και αυτό θα το δείτε από τη συμπεριφορά των
επιχειρήσεων σε εμένα προσωπικά.

Γιατί θέλουμε το ίντερνετ; Για κανένα σημαντικό λόγο ;-)

Απλά είμαι γέννημα-θρέμμα του δικτύου, ακολούθησα όλες τις τεχνολογίες για
να φτάσω μέχρι και σήμερα. Θεωρώ αδιανόητο να μην υπάρχει ίντερνετ όπου και
αν βρίσκομαι.

Πολύ απλά θα μπορούσα να δώσω ίντερνετ βάζοντας τα τρία φορητά που έχω
κάρτες vodafone και να τελειώσω την ιστορία με περίπου 200 ευρώ :-)

Έτσι και αλλιώς ίντερνετ χρειάζονται στην ουσία μόνο τρεις εκθέτες. Ο
σύλλογος τεχνολογικής ανάπτυξης τυφλών, και το ινστιτούτο επεξεργασίας του
λόγου. Κανείς άλλος δεν μου ζήτησε ίντερνετ.

Κανείς από τους δύο δεν πρόκειται να χρησιμοποιήσει ιδιαίτερα πολύ bandwidth
και θα μπορούσαν να καλύψω με δύο φορητά. Για να μη σας πω πως με τον
σύλλογο τεχνολογικής ανάπτυξης τυφλών είμαστε φίλοι και δεν χρειαζόταν να
έχει ίντερνετ.

Όμως από πάντα ήθελα να μπει το ανοιχτό λογισμικό και η λογική των ασύρματων
δικτύων στο χώρο της αναπηρίας. Ως παλιός του fidonet ο καθένας μπορεί να
καταλάβει πώς έχω κάποιο σοβαρό ενδιαφέρον ;-) επειδή είναι ο ίδιος άνθρωπος
που 17 χρόνια πριν κατέβαζα το backbone του adanet, ddlg και πολλές
echomails του fidonet και βέβαια όλες αυτές γινόταν διανομή στο ελληνικό
region χωρίς cost sharing (οι παλιοί θυμούνται τi αυτό).

Εν πάση περιπτώσει τα χρόνια πέρασαν, εγώ έφτασα στα 48, εξακολουθώ να κάνω
το χόμπι μου, η δουλειά μου είναι άλλη και δεν έχει σχέση ούτε με την
αναπηρία ούτε με τους ηλεκτρονικούς υπολογιστές ;-) και αυτή τη στιγμή θέλω
πάρα πολύ η λογική του ανοιχτού λογισμικού και του ερασιτεχνισμού να βρεθεί
στην πρωτοπορία.

Εδώ και πολλά χρόνια υπάρχουν πολλά ευρωπαϊκά προγράμματα που δεν τα έχει
ακουμπήσει η κοινότητα των ανθρώπων που ασχολούνται με το ανοιχτό λογισμικό.

Εδώ και αρκετούς μήνες με e-mail έχω ζητήσει από διάφορους της κοινότητας να
έρθουν στο τηλεοπτικό μαγκαζίνο για να καλυφθεί αυτή η εκδοχή λογισμικού και
μέχρι σήμερα έχει έρθει μόνο ο Καρούζος.

Ενδεχομένως να μην έχει σχέση η αναπηρία με το ανοιχτό λογισμικό. Η αναπηρία
ωστόσο είχε πάντα σχέση με το ελληνικό ίντερνετ γιατί το disabled hellas
έφερνε το backbone στην Ελλάδα μέχρι και το 1993 ενδεχομένως και το 1994.
Δεν θυμάμαι πότε ακριβώς.

Από πάντα ήμουν οπαδός του Ελεύθεροy ίντερνετ. Μάλιστα μέχρι το 1994 έδινα
ίντερνετ access από το δικό μου υπολογιστή στο πανεπιστήμιο που είχα link.

Μάλιστα γύρω στα 1993 έγινε ένας πολύ μεγάλος διάλογος για το κατά ποσό το
ίντερνετ θα γίνει εμπορικό. Και να σας πω την αλήθεια ποτέ δεν πίστεψα πως
μπορεί να γίνει εμπορικό. Για να σας πω και μια ακόμη μεγαλύτερη μαλακία μου
δεν πιστεύω ούτε και σήμερα πως ένα τέτοιο όμορφο παιχνιδάκι μπορεί να είναι
εμπορικό. (Αυτό όμως είναι μια άλλη ιστορία δικής μου προσωπικής παράνοιας).

Γιατί θέλω το hellug και το ασύρματο δίκτυο; Για ένα πολύ απλό λόγο: Γιατί
είναι η μόνη λύση στην τεχνολογία και γιατί βαρέθηκα να βλέπω όλους τους
ερευνητικούς φορείς να λειτουργούν στο πλαίσιο των συμβάσεων που έχουν
υπογράψει με εμπορικές εταιρείες κατασκευής λογισμικού και κανείς να μην
ασχολείται με το ανοιχτό λογισμικό και το χειρότερο είναι οι άνθρωποι που
έχουν σχέση με το ανοιχτό λογισμικό να είναι αφανείς και συχνά γραφικοί όταν
αντιδρούν στο πλαίσιο των ερευνητικών προγραμμάτων.

Αυτό.

Λοιπόν, να μιλήσω καθαρά: παριστάνω τον αρχισυντάκτη Σε ένα τηλεοπτικό
μαγκαζίνο που βγαίνει στο Prisma+. Επιπλέον θέλω να βγουν φωτογραφίες από
αυτή τη διαδικασία για να τις εκδώσω στο περιοδικό ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ και στο
http://www.disabled.gr/ με μια περιγραφή γι' αυτό που συμβαίνει στο ανοιχτό
λογισμικό, στα ασύρματα δίκτυα και στις κοινότητες που υπάρχουν γύρω από
αυτά.

Στην τηλεοπτική εκπομπή που παριστάνω τον αρχισυντάκτη, θέλω να υπάρχει
ολοκληρωμένο ρεπορτάζ ένα για το ανοιχτό λογισμικό κενά και τα ασύρματα
δίκτυα. Ενδεχομένως να χρειάζεστε να ξέρετε το γιατί; Για τον απλό λόγο ότι
για μένα είναι τρόπος ζωής και αυτό φαίνεται από το http://www.disabled.gr/

Παιδιά ετοιμαστείτε για να γίνει μια όμορφη και κομψή προβολή της δικής μας
λογικής.

Το μόνο πρόβλημα που έχω είναι πως τα τηλεοπτικά συνεργεία λειτουργούν
οκτάωρο ;-) και πρέπει να καλύψουν μια ολόκληρη τηλεοπτική εκπομπή που
βγαίνει στα τρία δηλαδή: Μια κανονική εκπομπή, 1 με νοηματική και μια με
υπότιτλους και καταλαβαίνετε πως ο όγκος είναι πολύ βαρύς.

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.