Re: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nick Kossifidis mickflemm at gmail.com
Mon May 14 18:51:53 EEST 2007

Την 14/5/2007, Palias Panagiotis <palias at ath.forthnet.gr> έγραψε:
> Παναγιώτης Παληάς
>
> On Mon, 14 May 2007 13:25 , 'Nikos Voulgaropoulos' <nikos at ath.forthnet.gr> sent:

> Θα είμαστε εκεί αρκετά άτομα από το hellug που είναι και στο ασύρματο, πλέον
> αυτών του ασύρματου που θα έρθουν για βοήθεια. Για να είναι σε περίπτερο, δεν
> ξέρω κατά πόσο προλαβαίνουμε. Πάντως θα μπορούμε να φέρουμε εξοπλισμό και να
> απλώσουμε την πραμάτεια μας να χαζέψει ο κόσμος.

Επειδή υπήρξε ένα θέμα απ' τα παιδιά του AWMN καλό θα ήταν να γίνει
ένα περίπτερο για το AWMN αν υπάρχει χόρος, έτσι θα μαζευτούν και
περισσότεροι άνθρωποι να βοηθίσουν στο στήσιμο και στην ενημέρωση).
Ρίχτε μια ματιά κι εδώ ->
http://www.awmn.net/forum/viewtopic.php?t=30884

Επίσης βρε παιδιά μια παρέα είμαστε awmn και hellug, δεν καταλαβαίνω
γιατί δεν επικοινωνείτε άμεσα τα Δ.Σ., θα βγάζατε άκρη αμέσως χωρίς να
γίνει το σκηνικό στο forum. Richart και Νίκο είμαι κι εγώ στη διάθεσή
σας αν μπορώ να κάνω κάτι από Ηράκλειο. Απ' τις 17 θα είμαι Αθήνα
οπότε μπορώ να βοηθήσω και στο στήσιμο, just hit me a call ;-)

--
As you read this post global entropy rises. Have Fun ;-)
Nick