RE: Επείγων για 18, 19, 20 Μάιο

Nikos Voulgaropoulos nikos at ath.forthnet.gr
Tue May 15 09:46:09 EEST 2007

Παιδιά, περίπτερο πρέπει να υπάρχει για την ενημέρωση των ανθρώπων με
αναπηρίες. Η προτεραιότητα της Autonomia EXPO είναι να είναι ολοκληρωμένη.

Ολοκληρωμένη Autonomia EXPO γίνεται μόνο με το ανοιχτό λογισμικό, με τα
ασύρματα δίκτυα και τις άλλες κοινότητες όπως είναι για παράδειγμα οι
ερασιτέχνες του ραδιοφώνου και των ασύρματων.

Έχουμε ένα περίπτερο είναι λίγο μικρό αλλά πρέπει να είναι εκεί. Ακόμη στην
αίθουσα εκδηλώσεων, στην εξωτερική της όψη θα μπορούσαΜΕ Να βάλουμε κάποια
τραπέζια με κάποιους υπολογιστές.

Την Autonomia EXPO την φτιάξαμε για να ενημερώσουμε τον κόσμο. Αναγκαστικά
τα βασικά λεφτά βγαίνουν από τις επιχειρήσεις. Εάν όμως θέλαμε την συμβατική
λογική στο ίντερνετ θα είχαμε την microsoft που στο κάτω κάτω υποστηρίζει
και πολλούς από τους συνεργαζόμενους φορείς μετά ΑΝΑΠΗΡΙΑ ΤΩΡΑ. Ο όμως δεν
την ζητήσαμε να έχει περίπτερο και αυτό όχι επειδή την αντίπάθουμε αλλά
επειδή θέλουμε να παρουσιάσουμε την εναλλακτική πρόταση όπως και το σύνολο
της Autonomia EXPO είναι η εναλλακτική πρόταση.

Πολλούς χαιρετισμούς, Νίκος.

Nikos Voulgaropoulos,
Disability NOW, Non Profit Organization,
Web: http://www.disabled.gr/ email: admin at disabled.gr
Autonomia EXPO 2007: http://www.autonomiaexpo.org/
Postal Address: PO BOX 13669, 10310 Athens.
Athens: tel. (30) 210-8660556, fax (30) 210-6916932
Thessaloniki: (30) 2310-211915, fax (30) 2310-968178
Mobile phone: (30) 6937-211915.