Πλαν��η� ΀αμ�ακέ�α

Kargiotakis George kargig at noc.uoi.gr
Sat Mar 24 21:58:26 EET 2007

Καλησπέρα,

Ο πλανήτης (planet.hellug.gr) που υπήρχε μέχρι στιγμής περιείχε όλα τα posts από
τα blogs. Αυτός ο πλανήτης μεταφέρθηκε σε νέα διεύθυνση πια (planet.ellak.gr).
Από ότι φαίνεται, ο πλανήτης αυτός όμως συνεχίζει να περιέχει όλα τα posts από
τα blogs. To HELLUG, για τους δικούς του λόγους, αποφάσισε να φτιάξει ένα νέο
πλανήτη με νέους όρους/κανόνες/κτλ. Το να φτιάξει όμως το HELLUG ακόμα ένα
πλανήτη που θα περιείχε όλα τα posts από τα blogs που ήδη περιέχει το
planet.ellak.gr, θα ήταν για μένα παντελώς άχρηστο. Σκοπός-στόχος, για μένα, θα
πρέπει να είναι, να περιέχει ο νέος πλανήτης του HELLUG όσο πιο σχετική
πληροφορία γίνεται με το Linux - ΕΛ/ΛΑΚ. Προφανώς το να διαλέξεις κατηγορίες
από τα posts των bloggers δεν είναι ότι πιο εύκολο και απαιτεί πολύ μεγαλύτερη
προσπάθεια ώστε να μην εμφανίζονται posts σαν και αυτό:
http://dimitris.glezos.com/weblog/2007/03/24/tillirkotissa/ μέσα στο planet (το
συγκεκριμένο εμφανίστηκε και στο υπάρχον/υπό εγκατάλειψη planet.hellug.gr και
στο νεότερο planet.ellak.gr. Φυσικά το συγκεκριμένο post δεν είναι το μόνο
άσχετο, ούτε ο συγκεκριμένος αρθρογράφος είναι ο μοναδικός που γράφει για
άσχετα με το ΕΛ/ΛΑΚ πράγματα στο blog του. Πολλές φορές, αν όχι τις
περισσότερες, και εγώ γράφω άσχετα. Εφόσον λοιπόν το HELLUG θέλει κάτι
διαφορετικό ας προσπαθήσει να το κάνει.

Η απάντησή μου σχετικά με το αν θα έπρεπε να εμφανίζονται posts σχετικά με την
ορειβασία (που τέθηκε ως παράδειγμα) και το αν έχει σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ είναι,
σαφέστατα _όχι_. Αν θέλω να διαβάσω για την ορειβασία θα γραφτώ στο feed του
ανθρώπου που ασχολείται. Το planet του HELLUG θα προτιμούσα να έχει πολύ πιο
ξεκάθαρο περιεχόμενο. Επίσης, για μένα, αν κάποιος είχε γράψει 20 posts σχετικά
με την αγαπημένη του γάτα και ένα για το ΕΛ/ΛΑΚ, το blog του δεν θα έπρεπε να
εμφανίζεται στο παλαιότερο planet. Η προσπάθεια του HELLUG να "ξεδιαλέγονται"
οι κατηγορίες των blogs όμως θα κάνει ακόμα και αυτό το ένα post κάποτε να
εμφανιστεί και να μην χαθεί.

Η πορεία θα δείξει αν η προσπάθειά του HELLUG θα αποδώσει.
--
Kargiotakis George            Network Operations Center
kargig at noc.uoi.gr             University of Ioannina, GREECE

Public Key: http://users.uoi.gr/kargig/kargig.asc