Πλανήτης Ταμπακέρα

nikos roussos nikos at hellug.gr
Sun Mar 25 14:12:46 EEST 2007

On Fri, 23 Mar 2007 20:01:58 +0200
"Asteris Masouras" <asterios at gmail.com> wrote:
> [...]
> δεν λειτουργούν πάντα, και δεν λειτουργούν καλύτερα, σαν το κρεβάτι
> του Προκρούστη, ταξινομώντας τα posts με βολικά flags (FOSS/non-FOSS).
> Σπανίως θα δεις FOSS geeks να γράφουν για πραγματικά προσωπικά τους
> θέματα. Ο Σπινέλλης όμως γράφει και για τα βιβλία του και το software
> engineering γενικά, ο Γλέζος και για την ορειβασία και τις ακαδημαϊκές
> του επιδιώξεις, ο Βρυώνης και για το web 2.0 και τα social media, ο
> Καρούνος και για τα Creative Commons... είναι όλα αυτά εντελώς άσχετα
> με την ενασχόληση, το lifestyle και τη φιλοσοφία του ΕΛ/ΛΑΚ;

συμφωνώ για τον ορισμό που δίνεις στην πολιτική, αλλά είναι κάτι που
είναι άσχετο με το θέμα του planet. εννοείται πως τα φίλτρα δεν θα
είναι τόσο αυστηρά όσο το κρεβάτι του προκρούστη (πχ. ένα post για τα
creative commons έχει θέση στο planet)

On Sat, 24 Mar 2007 21:58:26 +0200
Kargiotakis George <kargig at noc.uoi.gr> wrote:
> [...]
> σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ είναι, σαφέστατα _όχι_. Αν θέλω να διαβάσω για την
> ορειβασία θα γραφτώ στο feed του ανθρώπου που ασχολείται. Το planet
> του HELLUG θα προτιμούσα να έχει πολύ πιο ξεκάθαρο περιεχόμενο.
> Επίσης, για μένα, αν κάποιος είχε γράψει 20 posts σχετικά με την
> αγαπημένη του γάτα και ένα για το ΕΛ/ΛΑΚ, το blog του δεν θα έπρεπε
> να εμφανίζεται στο παλαιότερο planet. Η προσπάθεια του HELLUG να
> "ξεδιαλέγονται" οι κατηγορίες των blogs όμως θα κάνει ακόμα και αυτό
> το ένα post κάποτε να εμφανιστεί και να μην χαθεί.

ακριβώς. δεν αμφιβάλω πως η ορειβασία είναι πολύ ενδιαφέρον θέμα, απλώς
δεν έχει σε ένα πλανήτη με θεματολογία γύρω απ' το ελεύθερο λογισμικό.

--
nikos roussos
[ http://comzeradd.chimeres.gr/ ]