Re: Πλανήτης Ταμπακέρα

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Fri Mar 23 20:01:58 EET 2007

Δεν παρεξηγώ, και καταλαβαίνω ότι δεν έχει να κάνει η αντίρρησή σου με
συγκεκριμένες θέσεις δικές μου ή άλλων. Καταλαβαίνω όμως επίσης ότι σ'
ενοχλεί προσωπικά η εμφάνιση άρθρων για πολιτικά / ακτιβιστικά θέματα
στον πλανήτη (κυρίως), γι' αυτό ζήτησα τη διευκρίνιση.

Για μένα, κάθε δημόσια έκφραση θέσης για ζήτημα κοινού ενδιαφέροντος
είναι πολιτική, και το ίδιο φυσικά ισχύει και για τις θέσεις σε σχέση
με το ΕΛ/ΛΑΚ. Ακόμα πιό σημαντικό όμως είναι το γεγονός ότι τα blogs
δεν λειτουργούν πάντα, και δεν λειτουργούν καλύτερα, σαν το κρεβάτι
του Προκρούστη, ταξινομώντας τα posts με βολικά flags (FOSS/non-FOSS).
Σπανίως θα δεις FOSS geeks να γράφουν για πραγματικά προσωπικά τους
θέματα. Ο Σπινέλλης όμως γράφει και για τα βιβλία του και το software
engineering γενικά, ο Γλέζος και για την ορειβασία και τις ακαδημαϊκές
του επιδιώξεις, ο Βρυώνης και για το web 2.0 και τα social media, ο
Καρούνος και για τα Creative Commons... είναι όλα αυτά εντελώς άσχετα
με την ενασχόληση, το lifestyle και τη φιλοσοφία του ΕΛ/ΛΑΚ;

Θα ήθελα τη γνώμη και των υπολοίπων μελών του Συλλόγου επ' αυτού -και
δη, των bloggers- όπως και μιά διευκρίνιση από το ΔΣ, για το αν
ασπάζεται τη συγκεκριμένη άποψη σαν πολιτική αναδημοσίευσης του
Πλανήτη Hellug. Μέχρι να επιλυθεί το θέμα, θα παρακαλούσα να αφαιρεθεί
το feed του blog μου από τον Πλανήτη Hellug, ώστε να διευκολύνω την
κατάσταση.

(Επαναλαμβάνω ότι είμαι στη διάθεση του Συλλόγου για την υποστήριξη
του πλανήτη -όπως επίσης και για το στήσιμο επίσημου blog, αν αυτό
αποφασιστεί- όμως η προσωπική μου αντίρρηση όσον αφορά το φιλτράρισμα
του περιεχομένου του πλανήτη παραμένει)

Αστέρης

Την 23/3/2007, nikos roussos <nikos at hellug.gr> έγραψε:

--