Πλανήτης Ταμπακέρα

nikos roussos nikos at hellug.gr
Fri Mar 23 19:14:30 EET 2007

On Fri, 23 Mar 2007 16:31:02 +0200
"Asteris Masouras" <asterios at gmail.com> wrote:
> Κατ' αρχάς, define "προσωπικό post". Στα blogs, όλα τα posts είναι
> προσωπικά / υποκειμενικά. Προφανώς αναφέρεσαι σε "μη ειδησεογραφικά σε
> σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ / non-geek interest" posts. Ίσως θα ήταν πιό εύκολο
> να δώσεις συγκεκριμένα παραδείγματα των posts που δε θα ήθελες να
> φαίνονται στον πλανήτη (σχετικά με πολιτική, μαγειρική, περιβάλλον,
> τηλεόραση, ημερολογιακά;)

ας πούμε:
http://oneiros.gr/blog/2007/02/14/ypothalassiablocked
είναι ένα post που νομίζω πως δεν θα μ' άρεσε να το βλέπω σε ένα
πλανήτη που σχετίζεται με floss.

και για να μην παρεξηγηθώ, συμφωνώ απολύτως με το post. είμαι και γω
αντίθετος με την κατασκευή της υποθαλάσσιας.

--
nikos roussos
[ http://comzeradd.chimeres.gr/ ]