Re: Πλανήτης Ταμπακέρα

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Fri Mar 23 16:31:02 EET 2007

Κατ' αρχάς, define "προσωπικό post". Στα blogs, όλα τα posts είναι
προσωπικά / υποκειμενικά. Προφανώς αναφέρεσαι σε "μη ειδησεογραφικά σε
σχέση με το ΕΛ/ΛΑΚ / non-geek interest" posts. Ίσως θα ήταν πιό εύκολο
να δώσεις συγκεκριμένα παραδείγματα των posts που δε θα ήθελες να
φαίνονται στον πλανήτη (σχετικά με πολιτική, μαγειρική, περιβάλλον,
τηλεόραση, ημερολογιακά;)
Για το Planet Debian, ειδικά, απ' όσο ξέρω δεν έχει πολιτική
αποκλεισμού "άσχετων" posts. Παραδείγματα άρθρων που εμφανίστηκαν
τελευταία εκεί:

πχ.
http://adam.rosi-kessel.org/weblog/2007/03/21/ralphs-world-more-music-for-children/
http://etbe.blogspot.com/2007/03/spanish-wind-power.html
http://blog.orebokech.com/2007/03/climate-change-vs-financial-assets.html
http://kitenet.net/~joey/blog/entry/__60____47__beard__62__.html

Όπως και να έχει, είναι θέμα πολιτικής του Συλλόγου, εγώ απλά εξέφρασα
την άποψή μου ως μέλος και blogger.

Α.

Την 23/3/2007, nikos roussos <nikos at hellug.gr> έγραψε:

--