Απ: copyright sylloghs

Aggelos Orfanakos agorf at freemail.gr
Thu Mar 22 01:55:53 EET 2007

On Thu, Mar 22, 2007 at 12:03:20AM +0200, Nick Demou wrote:
> Γενικά τα παραπάνω στα ανέφερα για να δεις πως το τι μοιάζει προφανές
> εκ πρώτης όψης και το τι πράγματι ισχύει όταν ακουμπάς τον τομέα
> "πνευματική ιδιοκτησία" μπορεί να είναι πολύ διαφορετικά πράγματα...
> Βοηθά σε αυτό και το ότι τα έχουν κάνει μπάχαλο τα διάφορα συμφέροντα
> που βάλαν το χεράκι τους στην σχετική νομοθεσία ανά τους αιώνες και
> που μερικές φορές προσπαθούσαν να "αλυσοδέσουν τον άνεμο" :)

Σύμφωνοι, είναι όμως η παράλογη φύση της νομοθεσίας περί πνευματικής
ιδιοκτησίας (αν υποθέσουμε ότι αυτά που αναφέρεις περί τηλεφωνικών
καταλόγων και συλλογών ισχύουν) αρκετά καλός λόγος για την ύπαρξη "(c)
Entity X" σε έναν πλανήτη, απ' τη στιγμή που (τεχνικά* τουλάχιστον) μόνο
και μόνο η παρουσία της είναι αστεία; Απ' όσο ξέρω, το (c) το βάζεις
όταν θες να διεκδικήσεις κάτι, όχι επειδή σε αναγκάζει ο νόμος και σου
λέει ότι θες δε θες σου ανήκουν τα πνευματικά δικαιώματα. Γι' αυτό
άλλωστε υπάρχει και το Public Domain. Αυτά τουλάχιστον μου υπαγορεύει
η... λογική μου.

* Όσον αφορά την υλοποίηση και από τί αυτή αποτελείται (βλέπε
PlanetPlanet Software και posts τρίτων).

--
Aggelos Orfanakos
0x31A2CF63 (PGP)
agorf at jabber.org