copyright sylloghs

Asteris Masouras asterios at gmail.com
Wed Mar 21 12:09:22 EET 2007

Κατ' εμέ, όχι μόνο δεν έχει νόημα, αλλά μπορεί να δημιουργήσει και
προβλήματα η υποστήριξη ενός τέτοιου claim από το διαχειριστή ενός
aggregator. Προσωπικά, τουλάχιστον, έχω σοβαρές αντιρρήσεις στην
αναδημοσίευση του blog μου ή έστω και μερών του σε aggregators
προβάλλουν τέτοιες αιτιάσεις (εφόσον δεν υπάρχει συμφωνία συμμετοχής
σε συλλογικό έργο, αντίκεινται στο Ν2121/93), έστω κι αν πρόκειται για
παρανόηση της έννοιας του copyright. Για να μην αναφέρω ότι όποιος
προβάλλει αιτιάσεις copyright επί περιεχομένου επισύρει και τις
νομικές ευθύνες της άσκησης απόψεως της πηγής, έστω και μερικά.