copyright sylloghs

Aggelos Orfanakos agorf at hellug.gr
Wed Mar 21 11:43:04 EET 2007

On Tue, Mar 20, 2007 at 10:45:51PM +0200, Asteris Masouras wrote:
> Η περίπτωση των aggregators, όπου το περιεχόμενο δημιουργείται όχι
> μόνο χωριστά αλλά και σε διαφορετικό "χώρο" και χρόνο, δε μπορεί να
> θεωρηθεί ότι εμπίπτει στις περιπτώσεις των παρ. 1 και 2, και μόνο με
> τη "χαλαρή" έννοια πιστεύω μπορεί να θεωρηθεί ότι εμπίπτει στην
> περίπτωση της παρ. 3.
>
> Αστέρης

Επειδή με τα νομικά δεν τα πάω και πολύ καλά, μπορεί κάποιος να μου
εξηγήσει τι νόημα έχει το Copyright (c) Entity X (πρόσωπο ή foundation ή
...) σε έναν πλανήτη εφόσον είναι σαφές (και γράφεται από κάτω) ότι τα
επιμέρους άρθρα είναι copyrighted στους αρχικούς δημιουργούς τους
(bloggers/posters); Δηλαδή υπάρχει ένα επιπλέον copyright, αυτό της
"συλλογής"; Αν δημιουργήσω εγώ ακριβώς την ίδια συλλογή, ποιός έχει το
copyright της συλλογής τότε; Όπως και να χει, IMHO δεν στέκει να υπάρχει
(c) στη συγκεκριμένη περίπτωση. Αναφορά του δημιουργού/maintainer πάει και
έρχεται, αλλά εδώ δεν έχουμε κάποια original "δημιουργία". Το software
είναι γραμμένο από τρίτους, το περιεχόμενο της συλλογής είναι γραμμένο
επίσης από τρίτους.

My N cents.

Άγγελος

--