Πλανήτης Ταμπακέρα

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Tue Mar 20 16:55:54 EET 2007

Στις 20-03-2007, ημέρα Τρι, και ώρα 19:47 +0530, ο/η Simos Xenitellis
έγραψε:
> Φάνη,
>
> Προσπαθείς να συνδυάσεις δύο πράγματα που είναι μακρυά μεταξύ τους.
> Δηλαδή, δεν σου αρέσει η εξέλιξη που είχε ο Πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ και τις
> προσβλητικες ενέργειες του board του hellug απέναντι μου.
> Αν ο σύλλογος έχει πρόβλημα με το Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ που βρίσκεται στο
> planet.hellug.gr, τότε προχωράμε σε πολιτισμένο "διαζύγιο".
> Στο γράμμα γίνεται αναφορά ότι το board του hellug θέλει να πάρει τον
> Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ και να το κάνει δικό του έργο.
Όπα εδώ υπάρχει λάθος. Ο πλανήτης ΕΛ/ΛΑΚ με αυτόν τίτλο δεν απασχολεί
τον σύλλογο. Τον σύλλογο τον απασχολεί ο πλανήτης που θα συνεχίσει να
υπάρχει στο planet.hellug.gr (Planet Hellug ή κάτι τέτοιο) να ελέγχεται
από διαχειριστή συνεργαζόμενο με τον σύλλογο. Όπως σου είπα και ξαναείπα
σε διάφορα mail ο σύλλογος δεν έχει σκοπό να οικιοποιηθεί την δουλειά
ΚΑΝΕΝΟΣ. Αν κάπου πιστεύεις ότι λέγεται κάτι διαφορετικό δεν έχω
πρόβλημα αν το βρείς να το συζητήσουμε. Σε διαβεβαιώ όμως ότι ο σύλλογος
δεν είχε ποτέ καμία πρόθεση να αναλάβει το έργο σου απλά αν δεν έχεις
ΑΚΟΜΑ καταλάβει αυτό που οδήγησε στο διαζύγιο είναι η άρνηση σου να
συμμορφωθείς με τους στοιχειώδης κανόνες που όριζε αυτή η φιλοξενεία.
Και κυρίως και σοβαρότερο απ'όλα η συμπεριφορά σου απέναντι σε νομικές
ευθύνες τις οποίες θα μπορούσε να έχει ο σύλλογος από το όλο σου project
κάτι για το οποίο εξακολουθείς να κωφεύεις.