Πλανήτης Ταμπακέρα

Thanos Kyritsis djart at linux.gr
Tue Mar 20 16:46:01 EET 2007

On Tuesday 20 March 2007, Simos Xenitellis wrote:
> Σε τόσα έργα που το board
> νίβει τα χέρια του (lgu, lgu-faq, κτλ), γιατί θέλει να υιοθετήσει τον
> Πλανήτη ΕΛ/ΛΑΚ;

Συγγνώμη, αλλά δε νίβει τα χέρια του.

Για την LGU έχουμε κάνει άπειρες φορές ανοιχτές συζητήσεις με το ΔΣ (στο
εργαστήρι) και έχουν αποφασιστεί συγκεκριμένα πράγματα για
συγκεκριμένες καταστάσεις και συγκεκριμένες περιπτώσεις. Η LGU είναι
από τα πιο active πράγματα εν γένει στις hosted υπηρεσίες του συλλόγου
και από τις πιο critical σε θέματα uptime (μετά από τα δικά μας
e-mails, φυσικά).

Και για το LGU-faq, παρόλο που είναι πρακτικά έργο-βουνό, προσφάτως
δόθηκε και πάλι ώθηση.

Μάλλον δεν τα παρακολουθείς και τόσο πολύ τα του συλλόγου, ε ? ....

Εγώ όσα χρόνια είμαι, δε θυμάμαι να έχει ποτέ "αγνοήσει" το ΔΣ κάποιο
έργο. Όλα τα έργα τα έχει αγκαλιάσει και όλα τα έργα από μια χρονική
στιγμή και μετά σταθεροποιούνται και δε χρειάζεται η παρέμβαση του ΔΣ
για να λειτουργήσουν, έρχονται σε άμεση αρμονία και επικοινωνία με τις
υπόλοιπες ομάδες εργασίας του συλλόγου (π.χ administrators) ...

Μάλλον είναι παρεξηγημένος ο σύλλογος, ε ? Κανείς δεν έχει καταλάβει ότι
υπάρχουν και άτομα που δουλεύουν σιωπηρά χωρίς να κάνουν τόσο τεράστιο
ντόρο με διαμάχες και σφαγές (π.χ. Graphis και ένα σωρό άλλα ....)

--
Thanos Kyritsis <djart at linux.gr>

- What's your ONE purpose in life ?
- To explode, of course! ;-)