Fwd: Ενημέρωση Planet.Hellug.gr

Panagiotis Kranidiotis kranidiotis at vatica.org
Sat Mar 17 14:00:18 EET 2007

Στις 17-03-2007, ημέρα Σαβ, και ώρα 13:22 +0200, ο/η Asteris Masouras
έγραψε:
> Ευχαριστώ τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου για την μεταφορά της συζήτησης
> στη δημόσια λίστα, και προωθώ την τοποθέτηση που είχα στείλει στους
> αρχικούς αποδέκτες.
>
> Αστέρης
Να είσαι καλά Αστέρη.
Η αλήθεια είναι πως είδα το mail σού όταν είχα ήδη κάνει την προώθηση.
Αυτή η σύμπτωση μου δείχνει ότι τελικά όσο και αν έχουμε μια αίσθηση ότι
κινούμαστε σε διαφορετικό μήκος κύματος τελικά κάνουμε λάθος. Τελικά
είμαστε μια κοινότητα που μπορεί να τα βρεί παρ'όλες τις διαφορές της.
Ελπίζω τελικά από αυτή την συζήτηση να βγεί κάτι τέτοιο.

Με εκτίμηση
Παναγιώτης