Παράκληση

Boukouvalas Kostas quantis at hellug.gr
Sat Mar 17 19:58:10 EET 2007

Παρακαλώ,

Σταματήστε να τσακώνεστε, παλιοί και νέοι, για το planet, τη συνδρομή,
τις μεταφράσεις, το development της εικονικής αναπαράστασης του
χαυλιόδοντα των μαμούθ της Σιβηρίας, και δε ξέρω και εγώ τι άλλο. Πριν
από λίγες μέρες νηνεμία επικρατούσε στις λίστες, μόνο εγώ έγραφα σαν
παλαβός από τους ανεμόμυλους της Θέρμης τις σελίδες των περασμένων
events και ζητούσα συγγνώμη από τους ανθρώπους που έθιξα και ξαφνικά
βλέπω οτι βγήκανε τα μαχαίρια και ο ένας είναι έτοιμος να σφάξει τον
άλλο με το μπαμπάκι και με το πληκτρολόγιο.

Εμένα, που έχω ανεβοκατέβει Αθήνα/Σαλονίκη - έχω μαλακιστεί, να το πω
στυγνά - με το τρένο μονοήμερες και πολλές φορές, πριν αρχίσει να με
φιλοξενεί ο Ιάκωβος καμιά φορά κοιμήθηκα και την έβγαλα στα παγκάκια, με
θλίβει πολύ αυτή η εικόνα που είδα σήμερα.

Εμένα, που έπαθα ψύξη μετά την Infosystem, από το κουβάλημα και δε
μπορούσα να πιάσω πληκτρολόγιο για ένα μήνα, με στενοχωρεί όλο αυτό το
κλίμα που δημιουργείται. Σας παρακαλώ σταματήστε.

Κώστας