Re: [Fwd: Games theory and Nash questions] Οποιος γνωρίζει ΒΟΗΘΕΙΑ!

Nikolaos Korkakakis korkakak at gmail.com
Fri Jan 20 19:08:21 EET 2006

On 1/18/06, m6s <m65 at vivodinet.gr> wrote:

> Παιδεύομαι με αυτό, και αν ξέρει κάποιος "ΒΟΗΘΕΙΑ"!
>
> Well hello again, and thank you for your immediate reply!
>
> My matrix is like this:
>                                player B
>                         a     b     c
>               A     4,3     2,7     0,4
> player A   B     5,5     5,-1     -4,-2

H stratigikh c kuriarxeitai (dominated) apo thn b kai ara diagrafetai. Ara
to paignio dipinaka ginetai ws exhs:
                        a                              b
A                    4,3                             2,7
B                    5,5                             5,-1

H statigikh A einai dominated apo thn B gia ton paikth 1 kai ara ginetai to
paignio:

                        a                              b
B                    5,5                             5,-1

Ara opws fainetai kai apo to iterated elimination h agnh isoropia nash einai
sto B,a. Plhrws mikth isorropia den uparxei.

Me mia matia pou erixa sto mail to paidi den exei idea apo game theory opote
protinw ena polu kalo kai light biblio to : A primer to game theory R.
Gibons kajws kai ena pio computer science related to Strategy : an
introduction to game theory. Prepei o tupos na diabasei arketa gia na
katalabei ti paizei (me 1-2 wres ja einai ok gia ta basika)