Re: [Fwd: Games theory and Nash questions] Οποιος γνωρίζει ΒΟΗΘΕΙΑ!

m6s m65 at vivodinet.gr
Sat Jan 21 12:25:26 EET 2006

Καταρχήν ευχαριστώ που έλαβα απάντηση, ( ήξερα στο Linux θα βρώ την λύση ;-)
Βασικά το θέμα είναι όχι να μου πείς ποια είναι η στρατιγική που θα
φύγει ή που θα μείνει.
Το βασικό ειναι "γιατι;" Ποιο ειναι το κλειδί στην διαδικασία...Με
βοηθεια συμφοιτητη μου, κατέληξα σε αυτό:
Οτι αν έχεις εναν πίνακα:

12|	Α    Β
Α	(3,3) (0,4)
Β	(4,0) (1,1)

Λες:
Ο παίκτης 1 πάιζει 4 έναντι 3, ΚΑΙ θα παίξει 1 ενανιι 0. αρα παίζει
στρατηγική Β.
Η Α αποκλείεται για τον 2 αφού ο 1 παίζει Β.

Ο 2 συγκρίνει την Β, 1> 0.Αρα θα παίξει Β.
Δηλαδή: ο 1 βλέπει τις στρατηγικές οριζόντια, και συγκρίνει καθετα.
		ο 2 βλέπει τις στρατηγικές κάθετα, και συγκρίνει οριζόντια.

Ειναι αυτο το "κλειδί"; Με βάση το συγκεκριμένο παίγνιο;