European enquiry on pre-installed softwares (fwd)

Panayotis Katsaloulis panayotis at panayotis.com
Sat Nov 26 13:46:47 EET 2005

On 11/26/05, Spiros Bolis <sbolis at freemail.gr> wrote:

> Eskase to parakatw mail sto info at hellug kai apanthsa me osa h3era oti
> symbainoyn sthn Ellada alla yposxethika na mazepsoyme kai kati pio
> plhres.

snip snip snip

Δυστυχώς στην Ελλάδα ισχύουν από πλευράς μαγαζιών τα ίδια και χειρότερα.
Δηλαδή μου'χει τύχει να μου πουν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ "Δε θέλουμε να σας πουλήσουμε"
με στυλ άδειασέ-μας-τη-γωνιά. Και για να μπορέσεις να πάρεις λεφτά πίσω
πρέπει να τους πιλατέυεις μήνες (και τελικά δεν πήρα επίσημα τα λεφτά πίσω,
απλά τους έπρηξα τόσο πολύ που με βαρέθηκαν και μου τα έδωσαν)

Επίσης να σημειώσω πως τα μαγαζιά που πουλάνε laptops χωρίς Windows είναι
κλασσικά <<πονηρομάγαζα>>, δηλαδή μαγαζιά που πάντα κοιτούσαν να κόψουν από
παντού το κόστος προκειμένου να στο δώσουν 1€ φτηνότερο - και μάλιστα
πρόσφατα φτιάχνουν πλέον τα <<δικά τους>> laptop. Ο τύπος όμως μίλησε για
branded μηχανάκια, που μας λένε πάλι την ίδια καραμέλα (προφανώς τα
συμφωνούν όλοι μαζί και τα λένε - διευθώς).

Από νομοθεσία δεν ξέρω τι συμβαίνει

--
Δεν περιμένω τίποτε παρά μόνο όσα εγώ προκαλώ