On 11/26/05, <b class="gmail_sendername">Spiros Bolis</b> &lt;<a href="mailto:sbolis@freemail.gr">sbolis@freemail.gr</a>&gt; wrote:<div><span class="gmail_quote"></span><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Eskase to parakatw mail sto info@hellug kai apanthsa me osa h3era oti<br>symbainoyn sthn Ellada alla yposxethika na mazepsoyme kai kati pio<br>plhres.</blockquote><div><br>
<br>
snip snip snip<br>
<br>
Δυστυχώς στην Ελλάδα ισχύουν από πλευράς μαγαζιών τα ίδια και
χειρότερα. Δηλαδή μου'χει τύχει να μου πουν ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ &quot;Δε θέλουμε να
σας πουλήσουμε&quot; με στυλ άδειασέ-μας-τη-γωνιά. Και για να μπορέσεις να
πάρεις λεφτά πίσω πρέπει να τους πιλατέυεις μήνες (και τελικά δεν πήρα
επίσημα τα λεφτά πίσω, απλά τους έπρηξα τόσο πολύ που με βαρέθηκαν και
μου τα έδωσαν)<br>
<br>
Επίσης να σημειώσω πως τα μαγαζιά που πουλάνε laptops χωρίς Windows
είναι κλασσικά &lt;&lt;πονηρομάγαζα&gt;&gt;, δηλαδή μαγαζιά που πάντα
κοιτούσαν να κόψουν από παντού το κόστος προκειμένου να στο δώσουν 1€
φτηνότερο - και μάλιστα πρόσφατα φτιάχνουν πλέον τα &lt;&lt;δικά
τους&gt;&gt; laptop. Ο τύπος όμως μίλησε για branded μηχανάκια, που μας
λένε πάλι την ίδια καραμέλα (προφανώς τα συμφωνούν όλοι μαζί και τα
λένε - διευθώς).<br>
<br>
Από νομοθεσία δεν ξέρω τι συμβαίνει<br>
</div></div><br>-- <br>Δεν περιμένω τίποτε παρά μόνο όσα εγώ προκαλώ