personell

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Mon Jun 27 00:05:50 EEST 2005

O/H zakinthinos at freemail.gr έγραψε:

>κατ'αρχην δειχνει την δυνατοτητα συνθεσης και συνυπαρξης σε εναν κοινο ψηφιακο
>χωρο, ατομα συνθετουν και δημιουργουν κειμενα ενω βρισκονται σε φυσικη
>αποσταση, για να εχει κρινει η microsoft οικονομικα βιωσιμη την προταση
>(shared views καπως ετσι το λεει...) νομιζω οτι αξιζει χρηματικα

Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά όπως και να το κάνουμε όποιος δεν θέλει ας
μην επισκέπτεται τις ιστοσελίδες του Πλανήτη. Οπότε περαιτέρω εξηγήσεις
δεν χρειάζονται.
Γιατί πολλά foundations έχουνε το δικό τους Πλανήτη;
Γιατί σε μερικούς αρέσει και σε μερικούς όχι!

>1) να σπασει το ολο προσωπικο του σε "ομαδες ενδιαφεροντων" ("special interest

Αν θυμάμαι καλά είχε βγει μια "εγκύκλιος" σχετικά με τη διαδικασία.

>ως μελος δηλωνω την διαφωνια μου με το να μεταβληθει σε κερδοσκοπικο
>ο συλλογος και στο να υπαρχει η οποιαδηποτε κλειστη λιστα με την εννοια
>της εσωτερικης "γκρουπας"

Δεν ξέρω αλλά ρωτάω : το αν μερικά μέλη αμοίβονται για το τρέξιμο που θα
κάνουν σημαίνει ότι ο σύλλογος θα είναι κερδοσκοπικός;

>2) δεν το βλεπω δημοκρατικο να παιρνονται πολιτικες αποφασεις εν κρυπτω
>και θεωρω οτι ακομη και ατομα στην απεξω πρεπει να ξερουν, μια συζητηση
>πρεπει να ειναι δημοσια

Χμμ. Και αν κάποιος ξένος που μας αντιγράφει (πες ότι γίναμε ενεργός
σύλλογος, προσφέρουμε υπηρεσίες κτλ) θέλει να μας διαλύσει λόγω
ανταγωνισμού. Ή κάποιος σεμνότυφος εφοριακός μαθαίνει για εμάς κτλ και
θέλει να "κάνει το σωστό" . Πως μπορούμε να προφυλαχτούμε αν τα βγάζουμε
όλα στη φόρα;

>εφ'οσον δεν ειστε κερδοσκοπικος συλλογος μπορειτε να παρεχετε σε *εθελοντες*
>pool of resources , οργανωση και στοχους αλλιως πρεπει να γινετε εταιρια και

Κάτι τέτοιο γίνεται αν και όχι με την ταχύτητα που θέλει ο εθελοντής.

>ναι ο συλλογος πρεπει να ειναι επισημος αλλα η καθημερινη του λειτουργια
>"ανεπισημη" εφοσον βασιζεται σε *εθελοντικο* προσωπικο που βρισκεται κατω
>απο μεγαλη εργασιακη πιεση και θελει ενα interest για να ξεδωσει

Κάτι είχαμε πει για συνεργασία με την ΕΕΧΙ αλλα δεν άκουσα κάποια απόφαση.

Πέτρος
--
Velonis Petros - OSS and Linux <http://velonis.blogspot.com>