personell

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Mon Jul 4 18:55:20 EEST 2005

>personell
>Petros Velonis velonis at freemail.gr
>Mon Jun 27 00:05:50 EEST 2005

> Αν θυμάμαι καλά είχε βγει μια "εγκύκλιος" σχετικά με τη διαδικασία.

εχεις url απο mailing list ?

> Δεν ξέρω αλλά ρωτάω : το αν μερικά μέλη αμοίβονται για το τρέξιμο που θα
> κάνουν σημαίνει ότι ο σύλλογος θα είναι κερδοσκοπικός;

οχι απαραιτητα αλλα και εγω με την σειρα μου ρωταω :  καποια αλλα μελη δεν
ετρεξαν πολλα χρονια χωρις να βγαλουν φραγκο ? δηλαδη αυτοι ηταν οι μαλακες?

γενικα αυτο που μου την σπαει με το θεμα κερδος ειναι οτι δεν ειναι plain
level field για ολους , ξεκιναει με μια αδικια για καποιους, καποιοι παιρνουν,
καποιοi αλλοι οχι, δυσκολο να πεις ποιος πρεπει να παρει, α να παρει ο Χ που
πηγε στην εκθεση (αλλα το brand name hellug το στησε ο Υ μαλακας πριν χρονια
που δεν εβγαλε φραγκο)

απο εκει και περα το λινουξ το φτιαχνουν καποιοι για την πλακα τους, για το
μερακι και το παθος τους, στο τελος ναι βγαζουν και φραγκα αλλα ειναι γνωστο
οτι αυτο ειναι το παρελκομενο, εσυ ερχεσαι και λες , "ξερετε κατι δεν υπαρχει
διαθεση γιατι δεν παιζει φραγκο" και εγω ρωταω τοτε πως φτιαχνεται ο πυρηνας,
γιατι σιγουρα τα λεφτα τα οποια δινει στους ιδιους τους devs σιγουρα δεν
αξιζουν τις ανθρωποωρες που χαλιουνται, στο δικο μας παραδειγμα πως ο συλλογος
δεν εκτελει το κυριο εργο του ? , μηπως δεν προσφερει ερεθισμα και κινητρο στα
μελη, μηπως δεν προσφερει οργανωση ?

με το κερδος αλλαζεις το νοημα του συλλογου, παυει να ειναι χαβαλες , παυει
να ειναι πλακα και ναι ισως αυτα να μην φερουν τον hellug των 500.000 χρηστων
αλλα ποιος ειπε οτι ο hellug Παει για κατι τετοιο (ή ισως τα μελη να το θελουν
δημοκρατια εχουμε (?) :) ψηφιστε)

γενικα αλλαζει το οργανωτικο σχημα και μοντελο του, και τοτε παυει να ειναι
συλλογος, και το πιο ασχημο ειναι να εχεις εναν συλλογο που στην πραγματικοτητα
ειναι εταιρια γιατι αυτο πλησιαζει προς την απατη, προς τον 1 που ισως να
μπαινει εθελοντικα

το ολο θεμα του free Και open - source κινειται κυριως με το μερακι και τον
χαβαλε εαν δεν μπορουμε εμεις σαν συλλογος να το δουλεψουμε σαν οργανωτικο
μοντελο μαλλον φταιμε εμεις ή πολυ απλα η πλειοψηφια εδω μεσα θελει κατι αλλο
(φραγκα, γκομενες και βιλες στα βορεια χο χο χο )

προσοχη δεν υπαρχει θεμα να βγαζει λεφτα και μαλιστα πολλα απο τις υπηρεσιες
που προσφερει στην επιχειρηση του, το θεμα αλλαζει ομως οταν μπλεκεται και
ενας συλλογος γιατι ειναι συλλογος οπως λεει το ονομα του και οχι εταιρεια

εαν δεν πεισεις τον αλλον οτι ειναι μαγκια να εχει λινουξ αλλα το κανει
για τα φραγκα μαλλον θα μαζεψεις τους ξενερωτους

> Χμμ. Και αν κάποιος ξένος που μας αντιγράφει (πες ότι γίναμε ενεργός
> σύλλογος, προσφέρουμε υπηρεσίες κτλ) θέλει να μας διαλύσει λόγω
> ανταγωνισμού. Ή κάποιος σεμνότυφος εφοριακός μαθαίνει για εμάς κτλ και
> θέλει να "κάνει το σωστό" . Πως μπορούμε να προφυλαχτούμε αν τα βγάζουμε
> όλα στη φόρα;

εαν καποιος θελει να κανει κατι τετοιο να εισαι σιγουρος οτι θα εχει τα χρηματα
να κανει οτι θελει