personell

zakinthinos at freemail.gr zakinthinos at freemail.gr
Sun Jun 26 17:23:50 EEST 2005

> Paraithsh apo to D.S.
> Thanos Kyritsis djart at linux.gr
> Tue Jun 21 13:41:54 EEST 2005

> Εδώ είναι που προσωπικά έχω απλώς αντίθετη άποψη.
> Αυτό δεν βλέπω κατά πόσο βοηθάει στην προώθηση του Linux γενικότερα.
> Ακόμα και όλα τα μέλη του συλλόγου να είχανε online ημερολόγιο, δε
> βλέπω τί θα κέρδιζε το Linux.
>
> Ακόμα και ο Linus να είχε blog, πάλι δε βλέπω πως αυτό θα βοήθαγε την
> προώθηση του Linux.
>
> Η μόνη περίπτωση κοντά σε blog που πιστεύω πως θα βοήθαγε είναι κάτι
> κοντά στο GrokLaw με *ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ* άρθρα που χρειάζονται archiving, όχι
> [...]

χμ εισαι επιστημονας και οχι μαρκετας ειπαμε ετσι ?

κατ'αρχην δειχνει την δυνατοτητα συνθεσης και συνυπαρξης σε εναν κοινο ψηφιακο
χωρο, ατομα συνθετουν και δημιουργουν κειμενα ενω βρισκονται σε φυσικη
αποσταση, για να εχει κρινει η microsoft οικονομικα βιωσιμη την προταση
(shared views καπως ετσι το λεει...) νομιζω οτι αξιζει χρηματικα

περνοντας στην εξεταση του παραγομενου κειμενου βλεπουμε οτι οι λινουχαδες
αφηνονται ελευθεροι εκει να αναλυσουν το πως προχωρουν στην επιλυση και του
πιο μικρου προβληματος , αναλυτικα, βημα βημα , ετσι οπως το θελουν οι νεοι
για τους οποιους και το πιο μικρο ps exf μπορει να ειναι βουνο , ενω ο παλιος
ανετα το κανει για να δει πιο process πρεπει να κανει kill -9 ωστε να ξεκολλησει το terminal...

ακομη οι λινουχαδες γραφουν και αλλα πραγματα για την ζωη τους και τον χαρακτηρα τους,
τελικα γινεται κατανοητο οτι ειναι και αυτοι ανθρωποι (!!!
:-0 ), αυτο χρησιμευει ο αλλος να καταλαβει πως πρεπει να ειναι η γενικοτερη
φιλοσοφια του λινουχα που θελει να επιβιωσει στο wild-linux-west (do it yourself ask when
needed), ειναι σημαντικο για τον "απεξω" να εμπεδωσει την
φιλοσοφια του λινουχα για να εχει λινουξ

τελος το λινουξ βασιζει το τεχνικο του πλεονεκτημα στην ανοικτη δικτυακη προσβαση
πολλων ανθρωπων στον κωδικα, γιατι ειναι κακο λοιπον οι λινουχαδες
να δειχνουν πραγματα στον εξω κοσμο και να δημιουργειται ετσι ενα "δικτυο ανθρωπων" ? ,
πανω  σε ενα τετοιο δικτυο δεν μπορουν να προσκολληθουν ευκολα και αλλα ατομα ?
αντιθετα με εσενα που δεν υποστηριζεις το planet.hellug.gr εγω το βλεπω ως ενα συγχρονο
και πολυ δυνατο web based εργαλειο διαχειρισης
προσωπικου, κατι τετοιο θα μπορουσε να παιξει πολυ βασικο ρολο σε εναν συλλογο
που θελει και που λογω της αναρχης φυσης του λινουξ πρεπει να ειναι ανθρωποκεντρικος.
ενα τετοιο εργαλειο μπορει να παιξει τον ρολο της παρακολουθησης προσωπικου, φυσικα οχι
σε καταναγκαστικο mode, απλα ο αλλος
μπορει να γραφει "Ξερεις κατι μεγαλε, πεθανε ο σκυλος μου οποτε δεν μπορω
να μεταφρασω"

εισερχομενος στην ουσια του ζητηματος πιστευω οτι ο συλλογος μπορει να κανει
δυο πραγματα...

1) να σπασει το ολο προσωπικο του σε "ομαδες ενδιαφεροντων" ("special interest
groups" :) , το τι θα ειναι αυτα τα interests αφηνεται ελευθερο φυσικα αφου μιλαμε για
εθελοντες (wifi , εκπαιδευση αρχαριων, προχωρημενα τεχνικα kernel κλπ..)

2) να χρησιμοποιηθει μια απλη web form application (peftoulas.org style...)
οπου καθε ενδιαφερομενος θα καταχωρει τα προσωπικα στοιχεια του, ΝΑΙ και κινητο, τα
στοιχεια θα ειναι προσβασιμα μονο απο τον leader του group που
εννοειται οτι πρεπει να ειναι καποιο γνωστο μελος με εμπειρια πανω στο θεμα,
ο project leader θα μπορει να καλει συνελευσεις στον χωρο του συλλογου
και τα μελη του group να του απαντουν ποτε μπορουν να παρευρεθουν
μεσω φορμας

ως μελος δηλωνω την διαφωνια μου με το να μεταβληθει σε κερδοσκοπικο
ο συλλογος και στο να υπαρχει η οποιαδηποτε κλειστη λιστα με την εννοια
της εσωτερικης "γκρουπας"

1) προβλημα μη συμμετοχης υπαρχει οχι πολυ θορυβου
2) δεν το βλεπω δημοκρατικο να παιρνονται πολιτικες αποφασεις εν κρυπτω
και θεωρω οτι ακομη και ατομα στην απεξω πρεπει να ξερουν, μια συζητηση
πρεπει να ειναι δημοσια
3) εαν καποιος δεν εχει "μερακι" μαλλον το λινουξ δεν αξιζει να υπαρχει
αλλα δεν νομιζω οτι ισχυει αυτο
4) μεγαλο Input ερχεται απο μη μελη, πραγμα φυσικο σε ενα δικτυο εθελοντων και
αναρχης δομησης

επισης θεωρω πολυ σημαντικο να παρεχεται η οποια τεχνικη διευκολυνση σε
projects με σημαντικη τεχνικη αξια, ΧΩΡΙΣ να μπαινει εμποδιο η ενταξη στον
hellug αλλα να ειναι απαραιτητη η εκδοση κωδικα σε GPL

εφ'οσον δεν ειστε κερδοσκοπικος συλλογος μπορειτε να παρεχετε σε *εθελοντες*
pool of resources , οργανωση και στοχους αλλιως πρεπει να γινετε εταιρια και
να τους πληρωνετε ωστε να τιθονται deadlines

το ΔΣ ΠΡΕΠΕΙ να επικοινωνει πιο συχνα και αναλυτικα με τα μελη μεσω της
members-announce για θεματα που θεωρει οτι πρεπει να περιοριστει η
διαδοση τους , η members Πρεπει να περιεχει τα ενεργα μελη, ως ενεργο
μελος θεωρω και αυτον που δεν ΕΧΕΙ να πληρωσει....

εαν το ΔΣ δεν επικοινωνει δεν μπορει ουτε να παρει ιδεες ουτε να κινητοποιησει
κανεναν

το ΔΣ πρεπει να επικοινωνει και με τα ατομα που συμμετεχουν σε projects ή groups ή Mailing
lists του συλλογου, μπορουν να προσφερουν εργο στον τομεα
τους και ας μην γουσταρουν να ειναι μελη του hellug, γενικα στο lists.hellug.gr
θα βρειτε ΠΟΛΥ κοσμο που θα ηθελε οχι να γινει μελος του συλλογου αλλα να
συμμετασχει σε ενα focused θεμα που τον ενδιαφερει και εχει μερακι, εν ολιγοις
για να τους "τσιμπησετε" για δουλεια πρεπει να ξερετε τι γουσταρουν και να
τους προσφερετε συναντηση με αλλους "παθιασμενους"

και τι χρειαζετε για να τους μαθετε... planet.hellug.gr
                                       https://www.hellug.gr/members_db/
                                       http://hq.hellug.gr/

γενικα το lugistics εμεινε πισω γιατι ηταν πολυ φιλοδοξο (sourceforge style ?)
και δεν υπαρχουν οι ανθρωπο-ωρες για την υλοποιηση του, οποτε παμε σε ενα απλο
συστημα οργανωσης συναντησεων σε κεντρικο επιπεδο και μετα τα groups μπορουν να
δουλευουν και να επικοινωνουν οπως θελουν

γενικα εγω θα ηθελα καποιος πατωντας www.hellug.gr να ξερει αμεσα με ποιον
πρεπει να επικοινωνησει για να βοηθησει σε ενα task και ποτε ειναι η επομενη
συναντηση του group

ναι ο συλλογος πρεπει να ειναι επισημος αλλα η καθημερινη του λειτουργια
"ανεπισημη" εφοσον βασιζεται σε *εθελοντικο* προσωπικο που βρισκεται κατω
απο μεγαλη εργασιακη πιεση και θελει ενα interest για να ξεδωσει

διαχειριστειτε το δικτυο εθελοντων με web-based εργαλεια....

ref
http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2005/012147.html
http://lists.hellug.gr/pipermail/hellug/2005/012107.html