Συνέδριο ΠΑΣΟΚ - Συμμετοχές

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Thu Mar 3 18:30:50 EET 2005

nikos at eexi.gr wrote:

> Γειά σε όλους,
>
> Πήγα το πρωί και έστησα το περίπτερο και των τριών μας (awmn, eexi,
> hellug). Ως εεχι θα έχουμε κόσμο στο περίπτερο (τώρα είναι ο στάμος
> και η χρύσα και αργότερα θα πάω κι εγώ) και θα τους ενημερώνουμε για
> τις δραστηριότητες όλων. Έχουμε προτάξει τα φυλλάδια του awmn και του
> hellug. Ό,τι θέλετε, μπορείτε να περάσετε. Είμαστε με το που μπαίνετε,
> δεξιά πάνω στις σκάλες και όλο ευθεία.
>
> Για workshops δεν νομίζω να τα καταφέρουμε, αλλά νομίζω ότι το hellug
> και το awmn έχουν οργανωθεί.

Νίκο, κάτι έχεις παρεξηγήσει. Ο HELLUG *δεν* θα έχει "περιπτερική"
παρουσία. Πέραν αυτού, ευχαριστώ εκ μέρους του HELLUG για τη βοήθεια και
τη συνεργασία σου. Από εμάς πήγε σήμερα στο χώρο ο Παναγιώτης ο
Κρανιδιώτης και βεβαιώθηκε ότι θα μπορέσουμε να τρέξουμε knoppel στα 20
PCs όπου θα γίνουν οι 4 παρουσιάσεις. Οι 2 παρουσιάσεις της Παρασκευής
θα γίνουν από τον Παναγιώτη στις 15:00 και 15:30, και του Σαββάτου ή από
τον Παναγιώτη ή από εμένα, τις ίδιες ώρες. Για το panel ακόμα δεν έχει
αποφασιστεί αν θα γίνει και ποιοι και πως θα συμμετέχουν. Ο Παναγιώτης
έχει βγάλει επίσης καρτελάκια εισόδου για τον Αλ. Διαμαντίδη και τον
Ν.Κουρεμένο (δεν ξέρω αν θα έρθουν όμως).