Συνέδριο ΠΑΣΟΚ - Συμμετοχές

Παναγιώτης Κρανιδιώτης kranidiotis at vatica.org
Fri Mar 4 02:07:14 EET 2005

On Thu, 03 Mar 2005 18:30:50 +0200, Apollon Koutlides
<apollon at planewalk.net> wrote:

> Νίκο, κάτι έχεις παρεξηγήσει. Ο HELLUG *δεν* θα έχει "περιπτερική"
> παρουσία. Πέραν αυτού, ευχαριστώ εκ μέρους του HELLUG για τη βοήθεια και
> τη συνεργασία σου. Από εμάς πήγε σήμερα στο χώρο ο Παναγιώτης ο
> Κρανιδιώτης και βεβαιώθηκε ότι θα μπορέσουμε να τρέξουμε knoppel στα 20
> PCs όπου θα γίνουν οι 4 παρουσιάσεις. Οι 2 παρουσιάσεις της Παρασκευής
> θα γίνουν από τον Παναγιώτη στις 15:00 και 15:30, και του Σαββάτου ή από
> τον Παναγιώτη ή από εμένα, τις ίδιες ώρες. Για το panel ακόμα δεν έχει
> αποφασιστεί αν θα γίνει και ποιοι και πως θα συμμετέχουν. Ο Παναγιώτης
> [...]

Δεν χρειάζεται να επαναλάβω με κάλυψε ο Απόλλωνας.

Για το θέμα politics γενικότερα θα αναφερθώ μετά το πέρας του συνεδρίου.
Γενικά πάντως η αντιμετώπιση του θέματος από τον σύλλογο ήταν νομίζω η
βέλτιστη. Περισσότερα αύριο.

--
Παναγιώτης Κρανιδιώτης
www.vatica.org