Συνέδριο ΠΑΣΟΚ - Συμμετοχές

nikos at eexi.gr nikos at eexi.gr
Thu Mar 3 18:11:27 EET 2005

Γειά σε όλους,

Πήγα το πρωί και έστησα το περίπτερο και των τριών μας (awmn, eexi, hellug). Ως εεχι θα έχουμε κόσμο
στο περίπτερο (τώρα είναι ο στάμος και η χρύσα και αργότερα θα πάω κι εγώ) και θα τους ενημερώνουμε
για τις δραστηριότητες όλων. Έχουμε προτάξει τα φυλλάδια του awmn και του hellug. Ό,τι θέλετε,
μπορείτε να περάσετε. Είμαστε με το που μπαίνετε, δεξιά πάνω στις σκάλες και όλο ευθεία.

Για workshops δεν νομίζω να τα καταφέρουμε, αλλά νομίζω ότι το hellug και το awmn έχουν οργανωθεί.

--
Χαιρετώ,
Νίκος Βασιλάκος
mail: vasilakos at dolnet.gr, nikos at eexi.gr