Συνέδριο ΠΑΣΟΚ - Συμμετοχές

Apollon Koutlides apollon at planewalk.net
Wed Mar 2 17:06:33 EET 2005

Η δική μας ανεπίσημη παρουσία στο συνέδριο συνοψίζεται στα εξής:

α) Τέσσερα ημίωρα σεμινάρια χρήσης Internet με opensource εργαλεία σε
χώρο με 20-25 θέσεις εργασίας
β) *Πιθανή* συμμετοχή στο panel

Ήδη έχει εκφράσει πρόθεση συμμετοχής ο Π. Κρανιδιώτης που φθάνει απόψε
Αθήνα.

Για το (α) θα χρειαστούμε 25 knoppel CD's. Θα "ψήσει" 10 ο Παναγιώτης
και 15 εγώ. Μετά τα σεμινάρια τα δικά μου τουλάχιστον θα δωριστούν στον
HELLUG.
Επίσης θα χρειαστούν άτομα να δείξουν πως μπορεί κανείς να στείλει/λάβει
emails με το knoppel και να κάνει surfing (με εστίαση σε χρήση forums).
Είναι 4 ημίωρα, 2 την Παρασκευή το απόγευμα και άλλα 2 το Σάββατο. Το
συνέδριο γίνεται στο Sports Pavillion στο Φάληρο. Αν χρειαστεί θα τα
καλύψω και τα 4 εγώ, αλλά ελπίζω ότι θα υπάρξουν και άλλοι εθελοντές ;-)

Για το (β) περιμένουμε να μας πουν από το ΠΑΣΟΚ αν και πως θα
συμμετέχουμε. Ελπίζω ότι θα έρθει μαζί μας *ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ* ένα άτομο από
την ομάδα no-epatents/ffii.gr (μέλος ή όχι του HELLUG) εφ' όσον τελικά
υπάρξει δική μας συμμετοχή. Μάλλον το panel θα γίνει το Σάββατο.

Περιμένω εθελοντές... μέχρι τώρα είμαστε: Εγώ, ο Π.Κρανιδιώτης και έχει
εκφράσει πρόθεση και ο Ν.Κουρεμένος.

Α.