Çìåñßäá open source óôç ËÜñéóá

Petros Velonis velonis at freemail.gr
Mon Feb 7 23:22:26 EET 2005

Χαιρετώ τη λίστα,

Προς τα τέλη Μαρτίου θα γίνει μια ημερίδα στο ΤΕΙ Λάρισας σχετικά με το
ΕΛΛΑΚ. Το ακροατήριο θα είναι κυρίως φοιτητές και καθηγητές του ΤΕΙ και
του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας. Η ημερίδα θα είναι παρόμοια με το 2ο
συνέδριο ΕΛΛΑΚ και σκοπό θα έχει να ενημερώσει τον κόσμο για το Ελεύθερο
Λογισμικό αλλά και να παρουσιάσει εξειδικευμένες εφαρμογές που μπορούν
να χρησιμοποιηθούν από το ακροατήριο.

Φυσικά θα γίνει ομιλία σχετικά με τον σύλλογο Hellug.  Αν κάποιος μπορεί
να συμμετάσχει ας επικοινωνήσει μαζί μου. Οι προτεινόμενες προς
παρουσίαση εφαρμογές είναι, μέχρι στιγμής,  SQL-Ledger, OpenOffice,
εφαρμογές σχετικά με τη βιολογία (RasMol). Αν έχετε υπόψιν σας εφαρμογές
σχετικές με λογιστικά-διοίκηση επιχειρήσεων, τηλεπικοινωνίες-ηλεκτρονικά
και βιολογία παρακαλώ να επικοινωνήσετε μαζί μου.

Φιλικά,
Πέτρος Βελώνης