??????? open source ??? ??????

Topoglidis Con/nos ktop at hellug.gr
Tue Feb 8 04:29:47 EET 2005

kalispera Petro,

gia ilektronika, an kai den einai free software (under GPL dld)
alla einai gia linux kai einai POLI kalo kai prosito
einai to eagle. Einai ena paketo schematics, kai dimiourgias PCB
(tipomenon kiklomaton). To debian to exei mesa sto tree tou.

An mou erthei tpt allo tha sou po ...

btw, pote lete na to kanete? isos na anevo lamia na do ton
aderfo mou kai na petaxto.

PS den dilono episima simmetoxi, alla an katsei kai einai o "dromos" mou
tha petaxto.

--
Konstantinos Topoglidis
(Trying only ... to learn!)